Jak przygotować cennik w profilu firmy na Odi.pl?

Przygotowanie cennika, choć wydawałoby się, że jest prostym zadaniem, to jak przekonaliśmy się o tym wielokrotnie, może sprawiać pewne trudności, dlatego ważne jest, żeby postępować zgodnie z naszymi wskazówkami.

Na co zwracać szczególną uwagę podczas dodawania wpisu do cennika?

Nazwa produktu/usługi - nazwa powinna być krótka i konkretna. Powinna opisywać dany produkt lub usługę, a nie zbiór produktów.

Poprawna nazwa, to np.: Cegła klinkierowa drążona czerwona

Błędna nazwa, to np.: Cegły klinkierowe

Różnica między poprawną i błędną nazwą widoczna jest na pierwszy rzut oka. Poprawna nazwa zawiera wszystkie kluczowe cechy przedmiotu, dzięki czemu klient nie ma wątpliwości czego dotyczy dana pozycja w cenniku. Natomiast błędna nazwa jest zbyt ogólna, co może wywoływać wątpliwości i prowadzić do nieporozumień między klientem a firmą.

Cena produktu/usługi.

Jeżeli rozpiętość cenowa danego produktu lub usługi jest duża i wynosi np. 2000 zł, gdzie przypisana cena wynosi 300-2300 zł, w takiej sytuacji należy zastanowić się czy lepszym rozwiązaniem nie będzie dokonanie podziału np. na dwie usługi.

Podział mógłby wyglądać np. tak:
Usługa A - Cena 300-1100 zł
Usługa B - Cena 1100-2300 zł

Podział sprawi, że usługa będzie miała bardziej precyzyjną nazwę i cenę, a to ułatwi klientowi podjęcie decyzji o ewentualnym kontakcie z firmą.


Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.