Jak zacząć prowadzić firmowego bloga na Odi.pl?

Blog służy do zamieszczania informacji na temat bieżących wydarzeń w firmie oraz artykułów, niusów i ciekawostek branżowych.

Rozpoczęcie prowadzenia bloga nie powinno stanowić trudności. Kluczowe w prowadzeniu bloga jest przygotowanie odpowiedniego tekstu wraz ze zdjęciem, które sprawia, że wpis staje się zdecydowanie bardziej atrakcyjny dla czytelnika.

Poniżej prezentujemy listę tematów, z których można korzystać jako podpowiedzi przy tworzeniu wpisów na blog:
- wszelkie korzystne zmiany w firmie
- zatrudnienie pracownika
- zakup oprogramowania zwiększającego np. możliwości i zakres usług firmy
- zmiana biura na większe
- zmiana lokalizacji siedziby firmy
- otwardzie nowego odziału
- zwiększenie zasięgu działania firmy
- zmiany organizacyjne, które mogą mieć wpływ na klienta
- zmiana godzin pracy
- komunikat o dniu przerwy w pracy, np. przerwa świąteczna, urlop
- artykuły branżowe
- infografiki na temat branży, w której firma działa
- teksty branżowe: wydażenia, nowinki
- udział w konkursach i wydarzeniach branżowych
- udział w akcjach charytatywnych
- informacje o zdybytych przez firmę nagrodach
- wzmianki o firmie w innych miejscach w Internecie
- akcje promocyjne
- nawiązanie współpracy z inną firmą
- wprowadzenie do sprzedaży nowej linii produktów
- uczestnictwo w konferencjach i wydarzeniach branżowych

Powyższa lista nie wyczerpuje tematów, które mogą się pojawić na blogu. Zachęcamy do kreatywnego podejścia i tworzenia wpisów, które mogą być przydatne dla Państwa obecnych i przyszłych klientów.

O czym należy pamiętać podczas tworzenia wpisu na firmowego bloga w Odi.pl?
- treść wpisu musi być unikalna
- treść wpisu nie może zawierać błędów
- treść nie może być opisem produktu lub usługi, tego typu wpisy zamieszczamy w bazie produktów i usług
- treść musi zawierać konkretne informacje przydatne dla klienta
- zdjęcia zamieszczane na blogu muszą być własnością firmy


Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.