Logo w profilu firmy.

Dodanie logo sprawia, że nie wyświetla się jedna z reklam w wizytówce firmy.

Domyślnie, w wizytówce firmy, w której nie ma logo, w miejscu logo wyświetla się reklama o wymiarach 300x250px. Dodanie logo automatycznie blokuje reklamę i powoduje rozpoczęcie w tym miejscu wyświetlania logo.

Korzyści z dodania logo są przynajmniej dwie. Jedna, to ta, o której już wspomnieliśmy, czyli wyłączenie wyświetlania reklam firm konkurencyjnych w naszej wizytówce. Druga korzyść, to pokazywanie klientowi i oswajanie go z logo firmy, czyli ważny czynnik budowania świadomości marki. Jak wiemy, im częściej klient widzi logo naszej firmy, tym bardziej się do niego przyzwyczaja i nawet jeżeli obecnie nie skorzysta z usług firmy, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że z większą łatwością zrobi to w przyszłości.

Jakie pliki logo są akceptowane w Odi.pl?

Optymalnie wielkość dodawanego pliku logo powinna wynosić około 500x500 pixeli i nie powinna przekraczać 200kB. Akceptujemy plik logo w formacie: jpg, gif i png.

Jeżeli nie mamy logo firmy, najlepiej jak najszybciej zlecić jego wykonanie profesjonalistom, których można znaleźć na stronach projektowanie logo lub logotypy.

Jak powinno wyglądać logo?

Logo, to znak rozpoznawczy firmy, po nim identyfikują firmę klienci. Logo powinno być proste, powinno się dać łatwo rozpoznać wśród innych i powinno być ponadczasowe. O tym wszystkim wiedzą fachowcy, którym zlecasz projekt, o ile oczywiście Twoja firma nie ma jeszcze logo.

Uwaga:
Pamiętaj, jako logo nie zamieszczaj zdjęć siedziby firmy, samochodów, kotów, piesków, lodówek itp.


Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.