Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Alfa Media Magdalena Sapała

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Działamy zarówno na małych obszarach jak i na terenie praktycznie całego kraju. Z naszych usług korzystają małe, średnie i duże firmy. Dziś do współpracy zapraszamy także Ciebie.

Działamy od 2002 roku, dlatego świetnie znamy się na tego typu usługach. Nasi pracownicy odbywają dokładne przeszkolenie, a ponadto działają w regionach, które sami doskonale znają. Nasza firma jest bardzo dobrze zorganizowana, dlatego mamy świetny kontakt z każdym kolporterem.

Zależy nam na tym, aby każda ulotka trafiła do przeznaczonego miejsca, ponieważ zadowolenie i sukces klienta, to także rozwój naszej firmy.

Podsumowując: Zajmujemy się promocją poprzez dystrybucję i kolportaż ulotek, gazetek, plakatów i wielu innych. Rozdamy Twoją reklamę w najlepiej dobranych dla Ciebie miejscach. Chętnie doradzimy Ci także jakie materiały najkorzystniej sprawdzą się w promocji Twoich działań, a także jeśli nie posiadasz gotowych materiałów, polecimy sprawdzone drukarnie i grafików.

Pamiętaj, że według badań, ulotka to jedna z najskuteczniejszych i najbardziej trwałych form reklamy.Cena w stosunku do ilości potencjalnych klientów, jest korzystniejsza od reklamy telewizyjnej, radiowej i internetowej.

Oferta firmy:

KOLPORTAŻ BEZADRESOWY.
Tutaj najlepiej sprawdzają się produkty i usługi dedykowane dla wszystkich. Reklama trafi pod przypadkowe adresy ludzi, którzy staną się Twoimi nowymi klientami.

KOLPORTAŻ ADRESOWY.
To rozesłanie Państwa reklamy pod wskazane adresy, na wybranym obszarze. W tej formie najlepiej sprawdzają się zaproszenia lub różne formy reklamy, które oferują dodatkowo drobny upominek, jak choćby rabat cenowy. Nikt nie obrazi się za to, że otrzymał prezent.

KOLPORTAŻ SELEKTYWNY.
To szczegółowe wskazanie Twojego klienta. Nasi pracownicy dostają informację komu mają wręczać ulotki. Jaka płeć, wiek czy cechy szczególne (np. długie włosy, okulary).

KOLPORTAŻ ULICZNY HOSTESSY.
Street marketing, gdzie najlepsi klienci w tej formie to głównie ludzie młodzi, tacy jak uczniowie czy studenci. Ulotka trafia bezpośrednio do rąk, dlatego mogą schować ją do kieszeni, portfela, plecaka. Twoja oferta zostaje z nimi na długo.

KOLPORTAŻ ZA WYCIERACZKI AUT.
Każdy kierowca zauważy co ma na szybie, a przecież dobre ubezpieczenie, dodatki do samochodu czy kosmetyka samochodowa, na pewno zainteresuje mnóstwo kierowców.

PLAKATOWANIE.
Są rozklejane w najczęściej uczęszczanych miejsca, czyli wszędzie tam gdzie pojawiają się Twoi klienci. Plakaty sa zarówno rozwieszane, rozklejane, umieszczane w tablicach ogłoszeniowych, na słupach, a także w specjalnie przygotowanych miejscach.