Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Internetowe Biuro Promocji

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Umiejętność promowania siebie jest sztuką, którą posiedli nieliczni a wiedza z tego zakresu jest niezwykle cenna dla wielu przedsiębiorców, chcących kreować pozytywny wizerunek swojej firmy. Jak ważny jest to element w świecie biznesu dowodzą sumy rzędu kilku miliardów dolarów, przeznaczanych rocznie na cele reklamowo-promocyjne. Łatwo również zauważyć, że w tworzeniu medialnego wizerunku coraz częściej wykorzystywane są ogromne możliwości jakie stwarza internet.

Internetowe Biuro Promocji jest odpowiedzią na wzrastające zapotrzebowanie na działania promocyjne w wirtualnym świecie. Powstaliśmy z myślą o niesieniu pomocy wszystkim zainteresowanym budowaniem silnej pozycji medialnej firmy w internecie. Pierwszym programem, który pozwolił nam zwiększyć efektywność tych działań było utworzenie vortalu tematycznego spoldzielnie.com, który w swoim zamierzeniu ma stać się jednym z największych, podejmujących problematykę spółdzielczą oraz skuteczną formą promocji dla tego sektora gospodarki.
Portal, przygotowany z myślą o spółdzielcach i dla spółdzielców, jest narzędziem służącym kreowaniu dobrego wizerunku spółdzielczości w świecie wirtualnym.

W tym celu Internetowe Biuro Promocji podejmuje ze spółdzielniami współpracę dotyczącą obsługi prasowej, public relations a także reklam zamieszczanych w portalu spoldzielnie.com.

Dążymy do tego, aby na rynku opinii i mediów nasi klienci byli postrzegani jak najlepiej, aby każdy z nich prezentował się w mediach jako rzetelny i wiarygodny przedsiębiorca i na nim była skupiona uwaga potencjalnych klientów.

Polecamy się każdemu przedsiębiorcy, którego w priorytetach znajduje się umiejętne tworzenie wizerunku i promowanie swojej firmy. Każdy problem traktujemy jako własne wyzwanie, dlatego możemy zagwarantować najwyższą jakość obsługi.

Oferta firmy:

- opracowywanie tekstów promocyjnych do serwisów internetowych, vortali tematycznych jak również mediów tradycyjnych, takich jak dzienniki czy magazyny branżowe;
- przygotowywanie tekstów informacyjnych do informatorów, broszur, katalogów itp.
- przygotowywanie notatek prasowych, informacji z bieżących wydarzeń dotyczących firmy;
- promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach;
- aktualizacja firmowych stron www;
- kreowanie dobrego wizerunku firmy na grupach dyskusyjnych, forach branżowych;
- docieranie z informacją o firmie do jak największej liczby odbiorców poprzez rozwinięcie współpracy z branżowymi mediami on-line;