Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Opinia Sp. z o. o.

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Jesteśmy niezależną agencją badawczą działającą na polskim rynku od 1996 roku.

Należymy do European Society for Opinion and Marketing Research ESOMAR oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku OFBOR

Specjalizujemy się w badaniach typu business-to-business i government-to-business a także badaniach na zlecenie instytucji realizujących programy z zakresu polityki społecznej.

Naszym atutem jest umiejętność docierania do trudnych grup docelowych, takich jak: kadra zarządzająca i właściciele przedsiębiorstw; przedstawiciele specyficznych grup zawodowych: kadrowi, księgowi, menedżerowie, farmaceuci, pracownicy działów IT oraz specjaliści z innych branż; osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, bezrobotne, zagrożone marginalizacją społeczną.

W dziedzinie badań marketingowych naszym mocnymi stronami są:
* doświadczenie w realizacji projektów kompleksowych, wykorzystujących zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe;
* znajomość sektora MSP, wynikająca z wieloletniego prowadzenia badań dotyczących różnych aspektów funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw;
* zaangażowanie w zrozumienie potrzeb i oczekiwań każdego klienta.

W dziedzinie badań społecznych wyróżnia nas połączenie:

* znajomości zasad funkcjonowania programów dotowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
* wiedzy z zakresu metodologii badań ewaluacyjnych;
* zaplecza umożliwiającego stosowanie szerokiego zakresu metod badawczych.

Oferta firmy:

Prowadzimy badania marketingowe i społeczne. Oferujemy pełną obsługę badawczą, obejmującą projektowanie badań, zbieranie danych, analizę oraz prezentację wyników.

Ponadto oferujemy także częściową realizację badań, w zakresie: opracowywania kwestionariuszy, przygotowywania scenariuszy wywiadów (IDI, FGI), doboru prób badawczych, kodowania ankiet, tworzenia baz danych, przetwarzania danych oraz analiz statystycznych.

Realizujemy badania ilościowe oraz jakościowe a także analizy desk research.

W ramach naszej oferty wyróżniamy dwa podstawowe typy badań:

Badania marketingowe pomagają w rozpoznaniu zachodzących na rynku zjawisk, potrzeb i mechanizmów kierujących postępowaniem konsumentów, działań konkurencji a także efektów podejmowanych decyzji marketingowych. Mają przede wszystkim aspekt praktyczny i są związane z podejmowaniem decyzji rynkowych. Korzyści płynące z badań marketingowych to przede wszystkim zmniejszenie ryzyka, które wiąże się z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Badania społeczne i ewaluacyjne odpowiadają na potrzeby instytucji projektujących i realizujących działania z zakresu szeroko rozumianej polityki społecznej. Badania ewaluacyjne stanowią istotny element cyklu zarządzania projektem. W dziedzinie polityki społecznej pozwalają na racjonalne projektowanie i prowadzenie działań służących polepszeniu sytuacji osób oraz instytucji wymagających wsparcia.