Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Syntetos

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Zajmujemy się realizacją badań marketingowych w pełnym zakresie przedmiotowym. Dostarczamy naszym Klientom wiedzy o konsumentach, konkurencji, dostawcach i pracownikach.
W zależności od potrzeb i możliwości Klienta oraz celu badania dobieramy najbardziej odpowiednie metody realizacji badań. Do zbierania informacji wykorzystujemy zarówno kanały elektroniczne (ankiety internetowe, wywiady pogłębione z wykorzystaniem komunikatorów, moderowane grupy dyskusyjne na zamkniętym forum) jak i te tradycyjne (wywiady telefoniczne, wywiady osobiste w domach lub miejscach pracy respondentów, ankiety uliczne, grupy fokusowe).
Część analiz wykonujemy wykorzystując dostępne dane (badania desk research).
Syntetos. New Market Research ma na swoim koncie projekty m.in. dla firm z branż: FMCG, budowlanej, energetycznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i gastronomicznej.
Realizujemy badania dla firm polskich i zagranicznych, dla inwestorów planujących wejście na rynek i przedsiębiorstw pozyskujących środki z funduszy unijnych. Współpracujemy również jako podwykonawcy z firmami konsultingowymi, agencjami marketingowymi i PR jak i samymi agencjami badań rynku.

Oferta firmy:

Przeprowadzamy zarówno badania ilościowe jak i jakościowe w tym:

Analizy branżowe rynku (w tym: analizy struktury rynku, badania wielkości i jakości rynku, badania trendów na rynku, regulacje prawne, główni gracze na rynku, analizy dostawców i odbiorców, kanały dystrybucji, analizy szans i zagrożeń)
Badania satysfakcji klientów
Badania jakości obsługi (Mystery Shopping)
Badania wizerunku marki w Internecie
Badania potrzeb i preferencji konsumentów
Segmentacje klientów
Testy produktów, nazw, opakowań, reklam