Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Pro Optima Sp. z o. o.

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Zespoły i organizacje posiadają najczęściej duży ukryty potencjał wzrostu efektywności.
Stosując właściwą metodologię i kreatywne podejście można w znacznie większym stopniu spożytkować te rezerwy.
Specjalizujemy się w usługach, dzięki którym zwiększają się możliwości osiągania sukcesów oraz realizowania celów biznesowych i życiowych naszych klientów.
Naszym głównym dążeniem jest doskonalenie sprawności organizacyjnej przedsiębiorstw poprzez zwiększanie efektywności indywidualnej i zespołowej ich pracowników. Dążymy do tego aby inwestycja w rozwój kadry stawała się dla przedsiębiorstwa strategiczną dźwignią rozwoju. W realizacji projektów doradczych, coachingowych i szkoleniowych stosujemy autorską metodykę OCB. Służy ona dopasowaniu zakresu merytorycznego realizowanych projektów do strategicznych celów rozwojowych przedsiębiorstwa. Dzięki temu realizowane usługi osiągają wysoką efektywność w stosunku do ponoszonych kosztów.

Proponujemy Państwu zwiększenie efektywności organizacji poprzez:
Rozpoznanie silnych stron, na których można budować przewagę konkurencyjną;
Odkrywanie elementów kultury organizacji warunkujących jej produktywność
oraz identyfikację strategicznych dźwigni wzrostu;
Rozwój kompetencji kluczowych do realizacji celów firmy, czyli kreowanie produktywnego środowiska i odpowiedzialnych postaw członków organizacji;
Wzmacnianie motywacji i odpowiedzialności za własny rozwój pracowników,
a także elastyczności i zdolności uczenia się na własnych doświadczeniach;
Eliminowanie przyczyn i mechanizmów obecnych problemów, np. stagnacji, spadku sprzedaży, obniżenia jakości obsługi klienta, spadku jakości produktu;
Wykorzystanie informacji zwrotnych wynikających z ewaluacji prowadzonych projektów.

Oferta firmy:

Najpopularniejsze szkolenia:
Kierowanie ludźmi - podstawowe kompetencje menedżera
Zasady komunikacji w kontaktach interpersonalnych
Sztuka negocjacji dla menedżerów i handlowców
Coaching jako narzędzie menedżera
Prezentacja i autoprezentacja jako narzędzie wpływu
Asertywność i radzenie sobie z trudnymi zachowaniami
Kontakt handlowy jako dynamiczny proces sprzedaży - budowanie długotrwałych relacji z klientami
Doskonalenie standardów sprzedaży i obsługi klienta
Kontakt z trudnym klientem
Obsługa klienta przez telefon
Głos jako narzędzie kontaktu - warsztat pracy z głosem
Teambuilding - czyli jak uzyskać synergie współpracującego zespołu
Kreatywne rozwiązywanie problemów