Firma Mituba to dom mediowy PKN Orlen. Oferta firmy skierowana jest do tych wszystkich, którzy ze swoją reklamą pragną dotrzeć do małych i średnich przedsiębiorstw. Mituba przygotowała kampanie reklamową
TP S.A.(media zakupił Initiative Media Warszawa), która ruszyła pod hasłem Rozmawiaj na gapę do Polski.
Firma Mituba zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowych na stacjach zarządzanych przez PKN Orlen. Przygotowuje i realizuje kampanie indorowe i outdorowe, z wykorzystaniem tych powierzchni. Firma oferuje zarówno tradycyjne jak i niestandardowe formy komunikacji zewnętrznej takie jak: standy, potykacze, banery reklamowe, naklejki na podłogę i tabliczki reklamowe umieszczane w toaletach. Specjalnością Mituba są kolorowe reklamy na fakturach, które dają reklamodawcy możliwość dotarcia ze swoją ofertą do osób decyzyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach.