Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Softlandia Sławomir Kuraciński, Mirosław Maciborski

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

SOFTLANDIA Sławomir Kuraciński Mirosław Maciborski

Softlandia to 18 lat doświadczenia. Wśród naszych Klientów są małe, średnie i duże firmy oraz instytucje. Zatrudniamy profesjonalistów z zakresu księgowości, spraw kadrowo-płacowych, sprzedaży, gospodarki magazynowej, środków trwałych. Działamy na terenie kilku województw od wizyt osobistych, przez maile, telefony aż do obsługi zdalnej. Organizujemy darmowe seminaria, na których nasi Klienci zapoznają się z najnowszymi regulacjami prawnymi i rozwiązaniami w nowych wersjach oprogramowania.

Firma Softlandia powstała w 1993 r. Od początku istnienia zajmuje się dystrybucją i świadczeniem usług związanych z systemami SYMFONIA, których producentem jest Sage. Od kilku lat Softlandia jest wiodącym na rynku zachodniopomorskim dostawcą rozwiązań systemu SAGE. Zdobyte przez lata doświadczenie i stale rozwijana wiedza praktyczna i teoretyczna pozwalają zapewnić naszym klientom wysokiej klasy obsługę podczas opracowywania analizy przedwdrożeniowej, szkoleń dla użytkowników programów SYMFONII i wdrożeń systemu. Świadczymy również usługi powdrożeniowe, związane z opieką nad systemem oraz optymalnie dopasowujemy oferowane rozwiązania do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Softlandia oferuje także realizację projektów komputeryzacji firm z uwzględnieniem wszystkich potrzeb Klienta. Firma zapewnia pomoc przy wyborze sprzętu komputerowego i konfiguracji oprogramowania. Firma Softlandia oferuje państwu korzystanie z usług w ramach pojedynczych godzin serwisowych, bądź umowy serwisowej. Świadczymy usługi szkolenia, wdrożenia oraz serwisu.

Wdrożenie programów z pakietu Sage polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów.

Szkolenie personelu z zakresu obsługi programów z pakietu Sage polega na prezentacji i omówieniu całego programu, poszczególnych jego funkcji, metod posługiwania się nimi i odpowiedzi na wszystkie zadane pytania. Celem każdego szkolenia jest poprawa efektywności pracy i wykorzystanie wszystkich zalet programów przez przyszłych użytkowników.

Oferta firmy:

Certyfikat Innowacyjności dla Systemu Symfonia 2012

System Symfonia 2012 otrzymał certyfikat: Opinię dotyczącą Innowacyjności od Instytutu Maszyn Matematycznych. System wykorzystuje nowe technologie i rozwiązania niedostępne do tej pory na polskim rynku oraz wspiera efektywne zarządzanie firmą.
System Symfonia 2012 posiada nowy, w stosunku do poprzednich wersji, program Symfonia e-Dokumenty, umożliwiający prowadzenie kompleksowej wymiany dokumentów drogą elektroniczną. W ramach posiadanej funkcjonalności rozwiązanie pozwala na przygotowywanie oraz rejestrowanie umów, wystawianie, bezpieczne przechowywanie i weryfikację faktur elektronicznych, a także ich podpisywanie z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego. Program zawiera gotowe formularze umów, zawierające zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, co jest dodatkową korzyścią dla użytkowników systemu.
Atutem zakupu oprogramowania z Certyfikatem Innowacyjności jest możliwość uzyskania większej liczby punktów na etapie oceny wniosku o dofinansowanie zakupu systemu w ramach dotacji unijnych. Zakup Systemu Symfonia 2012 zwiększa szansę uzyskania dotacji w wysokości nawet do 70 proc. poniesionych wydatków inwestycyjnych.
Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych każda firma, która korzysta z oprogramowania innowacyjnego Systemu Symfonia 2012 może skorzystać ze zwolnień podatkowych.
System Symfonia 2012 wraz z programem Symfonia e-Dokumenty zaliczany jest do innowacji technologicznych, zarówno pod względem produktowym, jak i procesowym.

Korzyści z zakupu Systemu Symfonia 2012 z Certyfikatem Innowacyjności:

- Możliwość wykorzystania ulgi podatkowej na zakup nowej technologii.
- Większa szansa na uzyskanie dotacji unijnych, nawet do 70% poniesionych wydatków inwestycyjnych.
- Większa liczba punktów na etapie oceny wniosku o dofinansowanie zakupu systemu w ramach dotacji unijnych.
- Potwierdzenie jakości i innowacyjności rozwiązania, wspierającego zarządzanie firmą.
- Wykorzystywanie w przedsiębiorstwie nowoczesnych narzędzi do wymiany dokumentów drogą elektroniczną.
- Stosowanie bezpiecznych rozwiązań elektronicznych, zgodnych z wymogami obowiązującego prawa.
- Obniżenie kosztów związanych z fakturowaniem i archiwizacją dokumentów.
- Oszczędność czasu pracy działu księgowości.
- Szybkie dostarczanie faktur do kontrahenta, dzięki wysyłce pocztą elektroniczną.