Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Netsoft & Solutions sp. z o.o.

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Celem naszym jest dostarczenie indywidualnie dopasowanych rozwiązań z zakresu szeroko pojętej technologii informatycznej, wspierających procesy biznesowe. Możemy stworzyć system informatyczny dla konkretnej firmy od podstaw lub zająć się unowocześnieniem i konserwacją istniejącego. Potrafimy doradzić naszym Klientom we wszelkich kwestiach związanych z ich zasobami informatycznymi.

Relacje z Klientami chcemy kształtować w sposób partnerski, w oparciu o rozumienie ich potrzeb i celów. Wiemy, że najlepszym sposobem budowania efektywnej współpracy jest dostarczenie takich produktów i usług, które staną się dla naszych klientów narzędziem optymalizacji ich sposobów działania i pomogą im sie rozwijać. Rozumiemy, że żadna firma nie może sobie dziś pozwolić na posiadanie niesprawnego systemu informatycznego.

Nasze podejście do klienta wyraża sie w misji firmy - Naszą misją jest zapewnienie satysfakcji klientom poprzez dostarczenie kompleksowych rozwiązań informatycznych przy wykorzystaniu nowych technologii.

Oferta firmy:

Oferta wyspecjalizowanych usług Outsourcingowych „Netsoft” pozwala na efektywne funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez konieczności angażowania etatowego informatyka, czy organizowania własnego działu IT. Skierowana jest ona do wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości, w których niezawodność i bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych odgrywa istotną rolę.

Nasze atuty to:
• Kilkuletnie doświadczenie w branży IT
• znaczna redukcja kosztów związanych z utrzymaniem pracowników/działu IT
• najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania
• minimalizacja ryzyka przestojów i niebezpieczeństwa utraty danych
• kompleksowość oferty
• profesjonalna i fachowa obsługa ( certyfikowani, najwyższej klasy specjaliści z różnych branż )
• najkrótszy czas reakcji ( 10 min. ! )
• najniższe ceny na rynku
• atrakcyjna oferta na zakup i dostawę sprzętu komputerowego ( duże rabaty w największych hurtowniach w Polsce )
• 24h Help Desk

Usługa OPIEKI INFORMATYCZNEJ „Netsoft” polega na stałym dozorze Specjalistów IT nad zasobami informatycznymi Klienta. W ramach usługi pracownicy Netsoft zapewniają obsługę części lub całości infrastruktury teleinformatycznej firmy, zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta. W zależności od wielkości firmy i ilości stanowisk komputerowych przygotowaliśmy kilka wariantów oferty. W przypadku szczególnych wymagań możliwe jest rozbudowanie pakietów o dodatkowe usługi.

Proponowane formy współpracy:

1. Pomoc doraźna:
Rozliczana na koniec miesiąca wg wcześniej ustalonych stawek za ilość godzin przepracowanych u klienta.

2. Pakiet godzin roboczych:
Na wybraną ilość godzin, w zależności od umowy, ważny od 1 do 12 miesięcy. W pakiecie gwarantowany czas reakcji, stała stawka robocza w trakcie trwania umowy, niższy koszt wizyty.

3. Umowa ryczałtowa z limitem godzin:
Liczba godzin serwisowych ustalana w umowie w skali miesiąca, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Po wyczerpaniu limitu godzin w jednym miesiącu, dodatkowy czas pracy rozliczany wg wcześniej ustalonych stawek.

4. Umowa ryczałtowa bez limitu godzin:
Brak ograniczeń czasowych przy stałej miesięcznej stawce umowy, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Istnieje możliwość wykupienia dodatkowych usług oraz przywilejów. Warunki umowy negocjowane indywidualnie.

Przykładowo pakiet obsługi 10 komputerów i dwa serwery w firmie z całą infrastrukturą informatyczną koszt 600 zł netto miesięcznie. (Każda umowa jest konfigurowana indywidualnie)

W przedstawionych wariantach OPIEKA INFORMATYCZNA obejmuje m.in.:

• dobór, instalacje i przywracanie systemu operacyjnego
• administrowanie serwerami
• doradztwo w doborze i instalacje oprogramowania
• aktualizacje sterowników i oprogramowania
• diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania
• dobór platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych
• ocenę uszkodzeń komponentów jednostek centralnych
• wstępny kosztorys rozbudowy i modernizacji sprzętu i sieci
• instalacje i konfiguracje urządzeń peryferyjnych
• naprawy konfiguracyjne
• konfiguracje sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
• okresowa konserwacje sprzętu PC
• doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych,
• wstępną ocenę uszkodzeń urządzeń peryferyjnych
• wymianę materiałów eksploatacyjnych
• wymianę uszkodzonych przyłączy sieciowych
• diagnozę awarii sieci (zalecane działania, kosztorys wymiany sprzętu)
• doradztwo techniczne w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy sieci,
• bezpłatny dojazd Specjalistów do firmy
• HelpDesk - telefoniczna pomoc techniczna

Rozszerzenie zakresu umowy:
W ramach umowy klient może zwiększyć zakres usług lub wystąpić o usługi dodatkowe. Pakiet dodatkowych usług jest wyceniany indywidualnie.

Audyty:
Przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzany jest audyt posiadanego przez daną firmę sprzętu informatycznego. Na tej podstawie opracowywany jest plan prac, które powinny być zrealizowane w pierwszej kolejności i pozwala na zaprezentowanie kolejnych etapów modernizacji sprzętu i oprogramowania oraz pozwala na dokładną wycenę pakietu. Audyt jest całkowicie bezpłatny.

Zaufało nam już wiele firm – Zaufaj i TY !!

Z przyjemnością odpowiemy na pytania i przedstawimy ofertę przygotowaną specjalnie dla Państwa.

Zapraszamy do kontaktu z nami.