GiG zajmuje się audytami i badaniami marketingowymi typu Tajemniczy klient.
Początek naszej działalności sięga 1998 roku. Z biegiem czasu firma, adaptując się do nowych realiów rynkowych, wyspecjalizowała się w kontrolowaniu jakości obsługi, począwszy od małych i średnich, aż po duże - ogólnopolskie sieci handlowe, stając się jedną z wiodących firm na rynku. Jako pierwsza polska firma naszymi działaniami wyszliśmy poza kraj, obejmując swoimi usługami Czechy i Słowację. Jesteśmy w stałej współpracy z dwiema międzynarodowymi firmami z Los Angeles i Pekinu, wymieniając się doświadczeniami i metodologiami kontroli.
Obecnie dysponujemy najbardziej zaawansowanymi narzędziami do kontroli tajemniczego klienta na rynku. Począwszy od kreatora ankiet, poprzez możliwość wypełniania ankiet on-line, po portal przygotowany specjalnie na potrzeby naszej firmy i służący prezentacji wyników kontroli i raportów.
Od początku naszej działalności stawialiśmy szczególny nacisk na jakość naszych usług. Priorytetem był dla nas dobór i rekrutacja ogólnopolskiej grupy audytorów.
Wiedząc, że tylko osoby z poleceń i rekomendacji są w stanie zapewnić odpowiednią jakość świadczonych przez nas usług nigdy nie przeprowadzaliśmy rekrutacji poprzez internet i inne środki masowego przekazu.
Obecnie nasza grupa audytorów przekracza 1000 osób, a możliwość zarządzania nimi daje nam 30 osobowa grupa menadżerów. Jakość przeprowadzanych kontroli jest weryfikowana przez 9 osobową grupę analityków.
Współpraca z dużymi sieciami handlowymi, poprzez wspólne ustalanie metodologii kontroli oraz spełnianie różnorodnych oczekiwań klienta, przekształcała i udoskonalała naszą firmę. Na podstawie tych doświadczeń tworzyliśmy własne koncepcje. Obecnie możemy realizować najbardziej skomplikowane Państwa projekty.
Kontrole Tajemniczego Klienta
Badania tajemniczego klienta świadczymy od początku naszej działalności.
W ciągu 13 lat przeprowadziliśmy blisko 70 tysięcy audytów.
Nasi kontrolerzy, dzięki swojemu doświadczeniu, umiejętnie wcielają się w rolę Państwa klientów, obserwując i opisując zarówno poziom obsługi jak i estetykę placówek. Dzięki w pełni zinformatyzowanemu systemowi kontroli, weryfikacji i przekazywania wyników on-line jesteśmy w stanie zapewnić Państwu oprócz jakości naszych kontroli również najszybszy i wysoce zaawansowany poziom prezentacji danych.
Badania tajemniczego klienta to najskuteczniejsze narzędzie do podnoszenia poziomu realizacji standardów obsługi. Systematyczne kontrole i odpowiednie zarządzanie wynikami bezpośrednio wpływają na podnoszenie jakości obsługi i wizualizacji Państwa placówek.
Stale rosnące wyniki z kontroli bezpośrednio wpływają na obroty sieci, o czym niejednokrotnie informowali nas nasi klienci.