Polskie Centrum Edukacji jest niepubliczną placówką szkoleniowo-doradczą, która została założona w 1998 roku. Siedziba PCE znajduje się w Warszawie. Szkolenia odbywają się w naszej sali konferencyjnej lub w miejscach wskazanych przez klienta. Swoją ofertę adresujemy głównie do pracowników ochrony zdrowia, samorządowców, pracowników instytucji państwowych i firm, które dysponują publicznymi pieniędzmi.
W ofercie Polskiego Centrum Edukacji znajdą Państwo różnego rodzaju szkolenia. Zajmujemy się organizacją szkoleń z zamówień publicznych, finansów, prawa itp. Szczególnej uwadze naszych klientów polecamy szkolenia z tematyki zamówień publicznych na roboty budowlane. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte, odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Organizujemy też szkolenia specjalistyczne, których tematykę dostosowujemy do indywidualnych oczekiwań zleceniodawców. Udzielamy fachowych porad przy rozwiązywaniu wszelkiego typu problemów dotyczących zamówień publicznych.