Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Customer Services Polska Sp. z o.o.

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Gwarantujemy obsługę pojedyńczych i kompleksowych procesów biznesowych w obszarze zarządzania relacjami z klientami poprzez Frontoffice i Backoffice. Naszym zadaniem w obsłudze BPO jest ekonomiczne i efektywne działanie. Nasz Klient zajmuje się strategicznymi obszarami przedsiębiorstwa, a CSP przejmuje czynności pomocnicze.

Liberalizacja polskiego rynku energii elektrycznej wymaga kompleksowego dostosowania struktur w wielu procesach zarządzania relacjami z klientami oraz obsługi procesów z masową ilościa danych, takich jak: rozliczanie, stany licznika i proces zmiany sprzedawcy. Od 6 lat wspólnie z CST Group działając na rynku usług outsourcingowych staliśmy się wiarygodnym partnerem dla branży energetycznej przy opracowywaniu masowych ilości danych.

Pracownicy CSP to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w projektach dla branży energetycznej, a w szczególności w pracy
na systemie billingowym SAP IS-U. Nasze mocne strony to wiedza
i doświadczenie w procesach biznesowych związanych z kompleksową obsługą klienta w branży energetycznej.

Oferta firmy:

- Contact Center - usługi Frontoffice (czynności związane z bezpośrednią obsługą klientów)
- Usługi Backoffice (czynności związane z pośrednią obsługą klientów)
- Obsługa wszelkich procesów związanych z masową ilością danych
- Monitoring i aktualizacja baz danych
- Korekta rachunków
- Obsługa reklamacji i zażaleń
- Zarządzanie podstawowymi oraz zmiennymi danymi w specjalistycznych systemach IT
- Pełen Unbundling - obsługa na rozdzielonych bazach danych (baza OSD i sprzedawcy energii)
- Optymalizacja procesów
- Kontrola jakości procesów
prowadzanie danych
- Przegląd i rozpoznanie rynku
- Wsparcie merytoryczne i szkolenia