Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Hotel Prime Bytom ***

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Hotel Prime *** to nowoczesny obiekt otwarty w kwietniu 2013 roku. Zlokalizowany w bliskim sąsiedztwie miasta (2 km), przy węźle bytomskim autostrady A1 i DK nr 11 kierunek Poznań. Bliskość obiektów handlowych, instytucji kultury, obiektów sportowych, muzeów i zabytków techniki pozwala naszym gościom dobrze zorganizować swój czas.

Hotel posiada 91 komfortowo wyposażonych pokoi dwuosobowych, w których znajduje się łazienka, Tv, telefon. Każdy pokój posiada bezprzewodowy dostęp do Internetu. Dysponujemy również pokojami o podwyższanym standardzie. Każdy z nich składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialnia i łazienka. Hotel jest przyjazny osobom niepełnosprawnym. Do dyspozycji naszych gości oddajemy przyhotelowy parking na ponad 200 miejsc (również autokarów).
Po ciężkim dniu nasi goście mogą odpocząć w wyjątkowym centrum odnowy biologicznej. Sauny mokra i sucha, ogromna wanna jaccuzzi oraz salon masażu zapewnią relaks i wypoczynek. Dla gości aktywnie spędzających czas wolny polecamy siłownię z rozbudowaną sekcja cardio.

Hotel posiada również idealne miejsce na organizację wieczornych spotkań na świeżym powietrzu przy ognisku lub grillu.
Hotel Prime to nowoczesny obiekt zlokalizowany w bliskim sąsiedztwie miasta Bytom. Miejsce idealne do wypoczynku, jak i organizacji konferencji, bankietów, szkoleń czy seminariów. Budynek Hotelu połączony jest z Centrum Konferencyjnym w skład którego wchodzi pięć sal konferencyjnych mogących pomieścić od 10 do 500 osób. Każda z nich jest klimatyzowana, nagłośniona i wyposażona w flipchart, projektor multimedialny, rzutnik, wysuwany ekran. Istnieje możliwość przygotowania sal w różnej konfiguracji: układ kinowy, szkolny, bankietowy, podkowa

W naszej największej sali istnieje też możliwość organizacji pokazów i wystaw. Sala restauracyjna i sale konferencyjne stanowią idealne miejsce na organizację przyjęć okolicznościowych, bankietów i spotkań biznesowych.

Oferta firmy:

a) 91 komfortowych pokoi:
- twin room
- double room
- double executive room suite
- junior suite
b) profesjonalna organizacja :
- konferencji
- szkoleń
- seminariów
- spotkań rekrutacyjnych
- pokazów
- wystaw
- imprez okolicznościowych
w salach mieszczących od 10 do 500 osób wyposażonych w klimatyzację, wysuwany ekran, sprzęt audiowizualny, sprzęt nagłaśniający
c) wypoczynek i relaks w Spa&Wellnes :
- jaccuzi
- salon masażu
- sauna mokra i sucha