Dane pochodzą z katalogu firm Odi.pl
Smart4research

Dane kontaktowe:

Opis firmy:

Zajmujemy się realizacją badań marketingowych od 2006 r., wciąż kontynuując naszą pasję badawczą. Okres ten pozwolił nam na zdobycie licznych doświadczeń zawodowych. Zrealizowaliśmy z powodzeniem projekty badawcze dla wielu firm, krajowych i zagranicznych, o róznym stopniu trudności i złożoności. Wymagało to koordynacji działań na wielu poziomach badawczych, począwszy od etapu pozyskiwania danych pierwotnych aż po końcowy raport z badania. Dokładamy wszelkich starań, aby powierzone nam projekty badawcze przyniosły Państwu samych korzyści. Pragniemy,aby środki budżetowe przeznaczone na badania marketingowe zaowocowały zwiększeniem przychodów Państwa firmy oraz przyczyniły się do poprawy lub utrzymania pozimu świadczonych usług. Zapraszamu do złożenia zapytania ofertowego - prześlemy Państwu naszą ofertę ogólną na badania marketingowe lub spersonalizowaną ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb badawczych

Oferta firmy:

Według metody zbierania danych:

Badania ilościowe:
ankiety internetowe, wywiady face-to-face (ankiety papierowe, ankiety CAPI, badania w punktach handlowych), wywiady telefoniczne (CATI)
Badania jakościowe internetowe: wywiady pogłębione prowadzone przez komunikatory, moderowane grupy fokusowe w zamkniętych forach lub czatach
Badania jakościowe tradycyjne: wywiady pogłębione metodą face-to-face, wywiady grupowe w fokusowniach
Badania desk research
Badania typu Mystery Shopping
Przeczytaj jaką metodę badania najlepiej zastosować w Twoim badaniu
Według przedmiotu badania:

Badania rynku, analizy branżowe
Badania jakości obsługi
Badania satysfakcji klientów
Badania potrzeb i preferencji konsumentów
Badania użytkowania produktu/usługi oraz motywacji zakupowych
Badania elastyczności cenowej
Analizy segmentacyjne klientów
Testy opakowań, produktów, nazw, kampanii promocyjnych
Kontrola punktów sprzedaży detalicznej