Firma Smart Office Solutions została założona w 2013 roku w Krakowie. Jej zespół tworzą specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości posiadający jednocześnie doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Każdy Klient biura traktowany jest w sposób indywidualny i z pełnym zaangażowaniem. Wszystkie informacje udostępniane pracownikom biura są przechowywane z najwyższą starannością, gwarantującą ich poufność. Rozpoczynający współpracę z biurem mogą liczyć nie tylko na klasyczne wsparcie księgowo-rachunkowe, ale również na szeroko rozumiane doradztwo. Zespół Smart Office Solutions czyni zrozumiałymi skomplikowane zagadnienia ekonomiczne i oraz dokłada wszelkich starań, aby uwolnić Klientów od tzw. papierkowej roboty.
Smart Office Solutions oferuje wsparcie z dziedziny optymalizacji podatkowej, rachunkowości i księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej. Do usług cieszących się największą popularnością należą m.in.
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie umów oraz zgłaszanie pracowników do ZUS,
- sporządzanie wniosków do PFRON o dofinansowanie zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- doradztwo księgowe,
- wybór najlepszej formy opodatkowania.
Biuro Smart Office Solutions zlokalizowane jest w Krakowie, jednak swoje usługi kieruje nie tylko do mieszkańców Małopolski. Dzięki usłudze e-księgowości firma z powodzeniem obsługuje Klientów z całej Polski, a nierzadko również z zagranicy. Wielofunkcyjna platforma Saldeo, którą udostępnia Klientom, umożliwia obieg dokumentów drogą online oraz komunikację z pracownikami biura z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Pozwala ona zainteresowanym na bieżąco kontrolować położenie firmy (np. poziom przychodów, wysokość wydatków) i szybko reagować, gdy sytuacja tego wymaga.