Wyprodukowaliśmy kilkaset prac dla przedsiębiorstw, przeszkoliliśmy niemal pięćset ludzi, oceniliśmy blisko tysiąc wydawnictw w Konkursie Biuletynów Firmowych, napisaliśmy trzysta tekstów związanych z custom publishing – to wszystko potwierdza naszą obszerną wiedzę. Nasi klienci mogą rozwijać się dzięki kooperacji z nami i wykorzystywać wzorce z doświadczeń i rekomendacji naszej agencji wydawniczej.
Proponujemy przejrzyste reguły współpracy, przygotowania i wyceny projektu, zapisów w umowie. Stawiamy na odpowiedzialność w relacjach z klientami i naturalną wymianę informacji.
Obserwujemy specyfikę klienta, jego oczekiwania i długofalowe potrzeby. Pragniemy wyjaśnić, w jakim otoczeniu działa klient. Dbamy o wzajemne zrozumienie i partnerskie – oparte na szacunku i uczciwości – podejście do projektu.
Szybko reagujemy na potrzeby klienta – zarówno w kwestiach formalnych (projekt porozumienia, zasady kooperacji, oszacowania), jak i edytorskich (dostosowanie harmonogramu, zakres opieki merytorycznej, wspomagające projekty wydawnicze).
Naszą wiarygodność budujemy na otwartej komunikacji z klientami i eksperckiej opiece merytorycznej. długoletnia współpraca z klientami i idące za nią zaufanie są odpowiednim dowodem na naszą efektywność i jakość przedsięwzięć. Zaufało nam już kilkaset spółek w Polsce.