AT Research jest firmą oferującą pełen zakres badań marketingowych i społecznych oraz profesjonalne doradztwo w dziedzinie badań.
Wachlarz metod i technik badawczych obejmuje zarówno podejście jakościowe, jak i ilościowe. Na podstawie odpowiednio dobranych narzędzi badawczych pozwala na pogłębioną diagnozę sytuacji na rynku oraz wspiera procesy decyzyjne w firmach i instytucjach.
AT Research realizuje projekty m. in. z takich obszarów jak: badania postaw i zachowań klientów, segmentacyjne, badania satysfakcji klientów i partnerów handlowych, badania satysfakcji pracowników, badania jakości obsługi, badania związane z marką, badania produktów, opakowań, nazw, badania cenowe, badania reklam.
Firma dysponuje zespołem doświadczonych pracowników merytorycznych, analityków oraz ogólnopolską siatką ankieterską.
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »