Województwo:
Miejscowość:
Ulica i nr:
Kołłątaja 8
Kod pocztowy:
41-400
Osoba kont.:
Michał Nowacki
Tel. stac.:
Adres WWW:
Zatrudnionych:
5-10
Opis firmy Biuro Rachunkowe Merkury-Management Sp.z o.o.
Biuro Rachunkowe Merkury-Management Sp. z o. o.
Powstało z myślą o zapewnieniu kompleksowej obsługi księgowo-rachunkowej, kadrowej, płacowej oraz doradczej podmiotom gospodarczym, w szczególności spółkom kapitałowym z kapitałem polskim, zagranicznym i osobą fizycznym prowadzącym działalność na własny rachunek.
Naszym celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie i skuteczne dbanie o interesy naszych klientów. Posiadamy licencję Ministra Finansów a działalność objęta jest ochroną ubezpieczeniową OC.
Wszechstronna znajomość przepisów prawnych, podatkowych i finansowych oraz najnowszych rozwiązań z dziedziny technologii informatycznych, pozwala nam na prowadzenie księgowości firm działających w odległych od siebie branżach, zapewniając przy tym kompleksową ich obsługę, profesjonalizm oraz terminową realizację powierzonych zadań. Pomożemy Państwu w rozwiązywaniu problemów, doradzając przy wykorzystaniu całej naszej wiedzy i doświadczenia, co z pewnością przyczyni się do rozwoju Państwa firmy.
Dlaczego my ? Głównie dlatego, że w sposób profesjonalny i rzetelny pomożemy Państwu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Od tej pory możesz spać spokojnie, ponieważ wszystkie sprawy księgowe i podatkowe załatwimy profesjonalnie i z gwarancją wysokiej jakości.
Wybór biura rachunkowego to poważna decyzja dla każdej firmy, dlatego dajemy naszym klientom możliwość wzajemnego poznania się i ewentualnej weryfikacji naszej oferty. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, ceny usług podlegają negocjacjom, co pozwala na idealne dostosowanie naszej oferty do oczekiwań klienta.
Oferta firmy
Zakres świadczonych usług wchodzących w skład „ kompleksowej obsługi” :
- prowadzenie i przechowywanie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów lub Ksiąg Handlowych
- prawidłowe księgowanie zdarzeń gospodarczych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb VAT zgłaszanie, aktualizacja, wyrejestrowywanie podmiotu jako czynnego podatnika podatku VAT, VAT-UE
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy
- rozliczanie operacji na rachunkach bankowych złotówkowych, walutowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie sprawozdań i deklaracji z transakcji wewnątrzwspólnotowych
- rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych do celów służbowych
- prowadzenie akt pracowniczych
- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenia, kontraktów menedżerskich
- sporządzanie list płac i list zasiłków
- prowadzenie dokumentacji związanej z absencją pracowników
- prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart ewidencji czasu pracy
- prowadzenie dokumentacji i rozliczanie delegacji służbowych
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT
- wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów na prośbę pracowników
- zgłaszanie, aktualizacja, wyrejestrowywanie z ZUS
- sporządzanie deklaracji ZUS
- pełnienie roli pełnomocnika klienta
- obsługa kontroli ZUS oraz US
Firmy pokrewne w katalogu
Lokalizacja firmy na mapie
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »