Logo firmy: Meble Polskie Janusz FijałekMeble Polskie Janusz Fijałek
Staramy się, aby nasze wyroby były jak najwyższej jakości w atrak...
Logo firmy: Zakład Produkcyjno-Handlowy Bolesław ChałupaZakład Produkcyjno-Handlowy Bol...
Oferujemy: - łóżka sosnowe, - materace. Nasze produkty są dost...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Ombit Paweł OsieckiOmbit Paweł Osiecki
- BLUM - GAMET - HETTICH - HAFELE - GTV - MEBLEX - CHOBOT ...
Logo firmy

F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna - opinie

 (2 opinie) dodaj opinię

Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna, jej produktach lub usługach. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.

Dodaj opinię o firmie

Lista opinii

Marlena
2022-01-24 10:15:25
Kupiłam narożnik w firmie F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna - Żegocina. Polecam z czystym sumieniem. Zawsze odpisywali na moje maile, a nawet na sms. Bardzo dobry kontakt miałam zwłaszcza z Panią Basią z obsługi na infolinii.
Nawet jak pozmieniały mi się plany i nie mogłam odebrać narożnika w ustalonym wcześniej terminie, wszystko udało się zorganizować po mojej myśli. Bardzo profesjonalne podejście do klienta!
Data zdarzenia: styczeń 2022
Marta
2018-11-03 18:08:08
Niekompetencja, brak wyrozumiałości i empatii, a wszystko dlatego iż omyłkowo podałam zły nr telefonu do kontaktu. Kierowca, który wrzeszczy na klienta i używa sformułowań "walę ten wasz stolik" i "niech pani kupi sobie nowy telefon, nara" i się rozłącza... Kolejna osoba z obsługi, która notorycznie obwinia klienta twierdząc w każdym mail, że wina jest tylko i wyłącznie po stronie klienta, choć firma sama nie spełniła dwóch podstawowych warunków dostawy i własnego regulaminu (ale to ich zdaniem nie jest istotne).
Brak jakiejkolwiek nici porozumienia a na koniec groźba ze strony pracownik, że teraz jedyna już opcja wysyłki jest kurier, co jest kolejnym złamaniem regulaminu, gdyż pobierają 150 zł za transport własnym kierowcą z czego się szczycą podczas pierwszych rozmów telefonicznych.
Kompletny brak szkolenia z zakresu obsługi klienta i doprowadzanie wręcz klienta do stresu poprzez krzyki, wyzwiska i ciągłe obwinianie.
Data zdarzenia: 31,10,2018
Numer dokumentu: Ref: 20180803/422418/1

Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.