Logo firmy: Usługi czystościowo porządkowe dezynsekcja, dezynfekcja, deratyzacja Jacek MaćkowiakUsługi czystościowo porządkowe ...
Jeżeli jakieś szkodniki utrudniają Ci życie to skontaktuj się z n...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Biuro Ekspertyz Opatowicz & Waker Co.Biuro Ekspertyz Opatowicz & Wak...
Oferujemy specjalistyczne usługi: - ekspertyzy jakości produkt...
Logo firmy: Infoteach Infobrokering i Szkolenia Jakub DrożdżInfoteach Infobrokering i Szkol...
Oferujemy kursy języka ogólnego i specjalistycznego na wszystkich...

Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

Instytut Zdrowia i Urody Barbara Salamandra - opinie

 (1 opinia) dodaj opinię

Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Instytut Zdrowia i Urody Barbara Salamandra, jej produktach lub usługach. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.

Dodaj opinię o firmie

Lista opinii

Radosław
2022-12-09 22:36:26
na swojej stronie firma reklamuje vouchery świąteczne. Zamierzałem nabyć taki voucher po raz trzeci. Dwa lata temu kupiłem voucher w prezencie dla żony. Był ważny cały rok - żona skorzystała z niego w grudniu. Byliśmy przekonani, że ten kupiony w ubiegłym roku również ma taką ważność. Dopiero podczas wizyty przed paroma dniami okazało się, że warunki zmieniły się i tym razem usługa mogła być zrealizowana tylko w ciągu 180 dni. Recepcjonistki stwierdziły, że nic na to nie poradzą i nie podjęły najmniejszej próby rozwiązania problemu. Od strony prawnej na pewno mają rację. Ale w ten sposób widać wyraźnie, że firmie nie zależy na kliencie. Nie ma mowy, by po stracie 500 zł ktoś kupował w firmie kolejny produkt. Nie będzie też tej firmy polecał innym. Klientów trzeba umieć szanować.
Data zdarzenia: grudzień 2022
Numer dokumentu: 1222-857-247-5515

Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.