Logo firmy: Lauren Peso Polska S.A.Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenia: - Skuteczne zarządzanie czasem - Umiejętność wywiera...
Logo firmy: Ekologus sp. z o.o.Ekologus sp. z o.o.
Ekologus sp. z o.o. to lider w dziedzinie ochrony środowiska. O...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: SILL Company Coaching & Consulting Łukasz LisSILL Company Coaching & Consult...
- doradztwo, - realizacja szkoleń (bhp, ppoż. I pomoc, wszelkie ...
Logo firmy IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej Perzanowski

IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej Perzanowski - produkty/usługi

 (0 opinii) dodaj opinię

Wybrane produkty/usługi firmy IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej Perzanowski

Poniżej możesz zapoznać się z kilkoma wybranymi produktami/usługami oferowanymi przez firmę IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej Perzanowski. Aby dotrzeć do szczegółów ofert kliknij w tytuł oferty. Do pełnej listy towarów i usług znajdujących się w ofercie firmy dotrzesz poprzez link "Zobacz pozostałe produkty/usług firmy".

Adobe Photoshop pakiet zintegrowanyWymarzone szkolenie dla osób rozpoczynających swa prace z programem Adobe Photoshop, w tym dla grafików, fotografików, plastyków i pracowników działu marketingu. Do udziału w zajęciach nie jest wymagane doświadczenie w pracy z programem Adobe Photosh ... czytaj dalej »
Wymarzone szkolenie dla osób rozpoczynających swą pracę z programem Adobe Flash , w tym grafików, fotografików, plastyków i pracowników marketingu. Do udziału w zajęciach nie jest wymagane doświadczenie w pracy z programem Flash nawet w starszej we ... czytaj dalej »
Operator DTP (80 godzin)Operator DTP (Techniki DTP MODUŁ I oraz II) - 80h Szkolenie Operator DTP - to kompleksowe szkolenie, które swym zakresem obejmuje zestaw najnowszych programów firmy Adobe. W trakcie 10 dni zajęć (2 etapy po 5 dni), uczestnicy mają możliwość poznać ... czytaj dalej »
Copywriting / WebwritingSeminarium Copywriting/Webwriting- sprzedaż słowami pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się ... czytaj dalej »