Komputronik S.A. - opinie o firmie

Ocena firmy: 5/5 (1 głos/ów)
Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Komputronik S.A.. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.
Dodaj opinię o firmie
Zamknij formularz opinii

Dodaj opinię o firmie
zamknij X

Twoje imię*:
Twój e-mail*: Do wiadomości Odi.pl
Treść opinii*:
Ocena firmy*:  
Data zdarzenia (lub przedział czasowy):
Numer umowy, rachunku, faktury itp.:
Akceptuję regulamin*:       regulamin opinii
Ikka Opinia pozytywna
2017-09-28 07:51:45
Z żoną zamówiliśmy agd z dostawą i wniesiem. Dostawę ustaliliśmy za trzy dni aby jeszcze w mieszkaniu miejsce na spokojnie przygotować. Wnieśli sprawnie, obsługa ogólnie miła i pomocna. Bez zarzutu imho.
Mireq Opinia pozytywna
2017-09-13 08:35:22
Sprzęcior outletowy u nich dorwałem
Wermon Opinia pozytywna
2017-05-07 08:52:42
Sklep sprawnie zrealizował zamówienie i na dodatek mieli bardzo dobry wybór. Kupiłem laptopa do grania z przeceną naprawdę bardzo konkretną, dużo taniej niż na rynku stoi i za to sklep ma mega plusa ode mnie.
Hendrriis Opinia pozytywna
2016-11-02 08:20:14
Przede wszystkim jestem miło zaskoczony jakością obsługi na infolinii, szybko zamówiłem, pomogli wybrać i bardzo expresowa była dostawa bo laptop dojechał już następnego dnia.
detek Opinia pozytywna
2016-10-12 08:23:56
bardzo pozytywnie :) kupowałem tablet w ich sklepie ostatnio - mieli bdb cenę na sprzęt z fajnym wyposażeniem, wysyłka za grosze i już nastepnego dnia sprzęt byl w domu - polecam serdecznie!
Arnolld Opinia pozytywna
2016-09-04 08:06:51
kupiłem sporo sprzętu w ostatnim czasie i większość w komputroniku bo najszybciej wysyłali i wybór był extra, poza tym naprawdę fajnie można skonfigurować sobie przez ich stronę stacjonarnego peceta
Noreqqq Opinia pozytywna
2016-08-07 09:25:44
Mogę pozytywnie ocenić megastore komputronika. Mają dobry wybór i sensowną obsługę, poza tym fajnie że sprzęt jest dostępny od ręki na miejscu i że można na stronie sprawdzić czy można kupić od ręki czy zamówić bo to też mega wygodne.
Andek Opinia pozytywna
2016-06-03 08:27:34
Mają wielkiego plus za szybką akcje z montażem sprzętu :) Potrzebowaliśmy na dzień dziecka gotowy sprzęt i mimo że trochę późno się zabraliśmy za zakupy to sklep stanął na wysokości zdania i zdążył zmontować zestaw i dostarczyć :) POLECAM!
Aryjela Opinia pozytywna
2016-05-07 08:37:05
zdecydowanie pozytywnie :) zakup małego agd bardzo udany - spory wybór, wysłali do wybranego salonu bezpłatnie i bardzo expresowo wręcz :D Na pewno wrócę przy kolejnej okazji!
Barbara Opinia negatywna
2016-04-18 09:33:20
Nigdy w życiu nie kupię tam już żadnego sprzętu, nawet jeśli byłby tańszy niż gdziekolwiek indziej. Głównie ze względu na poziom obsługi klienta - gorzej niż fatalny. Dlaczego?
Złożyłam reklamację na sprzęt komputerowy (dysk zewnętrzny WD, po wcześniejszej konsultacji z serwisem WD i stwierdzeniu, że to uszkodzone głowice w dysku) w sklepie stacjonarnym Wola Park w Wwie. Wystałam swoje w kolejce, gdyż zawsze w Komputroniku takowa jest (w poprzednim miejscu też tak było, więc to chyba nie przypadek). Po około 2 tyg chciałam się dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem - dzwoniłam wielokrotnie do sklepu - nikt nie odbierał, bylam osobiście, wyczekalam się w kolejce (tylko 1 osoba obsługiwała reklamacje, inni pracownicy niestety nie mogli mi pomóc, gdyz podobno nie mieli dostępu w swoim systemie do danych reklamacji), po czym usłyszałam od Pana, że nie wie czy jest sens bym czekała, bo z Panem przede mną jeszcze się zejdzie ok 40 minut. Odwróciłam się na pięcie, wyszłam. Potem dzwoniłam jeszcze przez kolejne 3 dni po parę razy dziennie - nikt nie odbieral. Gdy napisałam posta na Fb - od razu dostałam odpowiedź, że oczywiście to nie do przyjęcia, że nikt mnie nie poinformował co się dzieje i że ktoś się skontaktuje. Pan zadzwonił od razu, że będą w następnym tygodniu ustalać z serwisem WD kiedy będzie decyzja. Wybrałam sie znowu osobiście po paru dniach (oczywiście jak zawsze - kolejka), by złożyć wniosek o odstąpienie od umowy i zażądać w takim wypadku zwrotu gotówki. Poinformowano mnie, że mają od 14-28 dni (?) na rozpatrzenie mojej reklamacji (dziwne, że z początku Pani przyjmująca reklamację mówiła, że jest to do 2 tyg, czyli 14 dni) i że będą się dowiadywać co się z nią dzieje. Minęło rzeczone 28 dni (już dawno zresztą
Numer dokumentu: FF-236001/2014/09/00321
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.