NJ Diffusion, została stworzona 1 stycznia 1991 r. Od 16 lat nasza popularność rośnie, a nasze przedsiębiorstwo jest powszechnie odbierane jako symbol dynamizmu i kompetencji w dziedzinie badań i kreatywności.
SpeLa 707 w końcu we Francji na wyłączność NJ:
NJ, bardzo widoczne na rynku pielęgnacji włosów, zaznacza swoją obecność w sposób znaczący w segmencie pielęgnacji zapobiegającej takiemu zjawisku jak wypadanie włosów. Stając się ekskluzywnym dystrybutorem produktów SpeLa w Europie. Podmioty, których spotyka problem związany z wypadaniem włosów mają do wyboru szereg produktów kosmetycznych i paramedycznych chroniących skórę głowy i włosy. Jednakże, od 20 lat nie poczyniono żadnych znaczących postępów naukowych w tym segmencie. Dlatego też, większość mężczyzn nie widząc efektów stosowania tych preparatów decydowała się na zabieg zwany „głowa ogolona”. Od roku 2000, dwa produkty SpeLa zostały zaoferowane Amerykanom, Japończykom i Koreańczykom. Nowe podejście do pielęgnacji włosów, dzięki widocznym rezultatom kuracji, bez żadnych skutków ubocznych, zapewniających w pełni bezpieczne i zdrowe stosowanie preparatów o silnym działaniu ochronnym, przeznaczonych zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.