Logo firmy: PeZet Szkolenia Marcin ŻurekPeZet Szkolenia Marcin Żurek
W swojej ofercie posiadamy Szkolenia Stacjonarne, Weekendowe oraz...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...
Logo firmy: Instytut Skutecznego Działania Ewa GrudzieńInstytut Skutecznego Działania ...
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej: - Zarządzanie motywacyjne - ...

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Baza firm branży obsługa klienta w woj. małopolskim, strona 2

Pokaż firmy w
Wyświetlone firmy: 11 - 15 z 15
 (0 opinii) dodaj opinię
  • ul. Grzegórzecka 10B/205
  • 31-530 Kraków

szkolenia, sprzedaż, zarządzanie, coaching, prezentacja, wizerunek, głos, negocjacje, obsługa klienta, trudny klient, pozyskiwanie klienta, rozmowa z klientem, marketing, szkolenia pracowników czytaj więcej

 (0 opinii) dodaj opinię
  • ul. Kurniki 4
  • 31-156 Kraków

... w następujących obszarach: zarządzanie, public relations, sprzedaż, obsługa klienta, HR, prezentacje i komunikacja interpersonalna. Innym polem działania Centrum Szkoleniowego ITC są ... czytaj więcej

 (0 opinii) dodaj opinię
  • ul. Chocimska 13
  • 30-057 Kraków

... najbardziej istotnym miernikiem ich działalności jest profesjonalna obsługa klienta: recepcje, działy serwisowe, działy handlowe ( inside sales), biura obsługi klienta. Szkolenia z ... czytaj więcej

 (0 opinii) dodaj opinię
  • ul. Grzegórzecka 10 B/ 205
  • 31-530 Kraków

Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kom ... czytaj więcej

 (0 opinii) dodaj opinię
  • ul. Grzegórzecka 10 B/ 205
  • 31-530 Kraków

Zespoły i organizacje posiadają najczęściej duży ukryty potencjał wzrostu efektywności. Stosując właściwą metodologię i kreatywne podejście można w znacznie większym stopniu spo ... czytaj więcej