Logo firmy: Gration Sp. z o. o.Gration Sp. z o. o.
- Obsługa marketingowa, - Szkolenia, - Książki, - Publikacje, ...
Logo firmy: Edukator Kursy i szkolenia Ewa Kotowska-WyrwasEdukator Kursy i szkolenia Ewa ...
Organizujemy następujące szkolenia: 1. SPECJALISTYCZNE, kończą...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BHP BCH Consulting Bogdan ChrobakBHP BCH Consulting Bogdan Chrob...
- Szkolenia wstępne i okresowe bhp, p.poż, - oceny ryzyka zawod...

Kursy i szkolenia - lista produktów i usług, strona 5


Wyświetlone produkty/usługi: 41 - 50 z 601   w poddziale Kursy i szkolenia
Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze ca...
Komentarzy: 0
Kodeks Pracy po nowelizacji w 2016 roku
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników z obszaru prawa pracy. Korzyści dla uczestników: Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę na temat zmian w Prawie pracy n...
Komentarzy: 0
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należnośc
Cel główny szkolenia: Wzmocnienie efektywności procesu windykacji. Cele składowe: Wzmocnienie proaktywnej postawy specjalistów w codziennej pracy. Utrwalenie, usystematyzowanie i pozn...
Komentarzy: 0
Szkolenie
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii>>> Cele szkolenia: 1. Przedstawienie wybranych zagadnień związanych z rozwojem...
Komentarzy: 0
Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników
„Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.” /Mary Kay Ash/ Współczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy już dziś nie wystarcz...
Komentarzy: 0
Relacyjna obsługa reklamacji – Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje
DLA KOGO? Szkolenie skierowane jest dla pracowników odpowiedzialnych za przyjmowanie reklamacji od Klientów. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Taka obsługa Klienta zgłaszającego reklamacje, żeby naw...
Komentarzy: 0
Merchandising - efektywna ekspozycja towaru
W dzisiejszych czasach sprzedaż odbywa się sama. Udział sprzedawców w sklepach jest ograniczony bo od czasów gdy w sklepach zniknęły lady sklepowe i kolejki rolę cichego sprzedawcy przejął Merchandisi...
Komentarzy: 0
MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera
Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia, uczestnicy, przede wszystkim ćwiczą – doskonalą swó...
Komentarzy: 0
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
Po szkoleniu uczestnicy: • Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów zakupowych. • Dokonają diagnozy swojego typu negocjacyjnego. • Potrafią rozpoznać...
Komentarzy: 0
Manager coachem czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu
„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.” Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej...
Komentarzy: 0