W życiu zawodowym, a także poza nim, często stajemy się uczestnikami, bądź obserwatorami pracy zespołowej. W zależności od tego, w jakich warunkach ona przebiega, może przynieść wiele korzyści albo st...
Szkolenie składa się z analizy dwóch bloków tematycznych. W pierwszym omówiona została problematyka skutecznego procesu windykacji należności. Natomiast druga część dotyczy zagadnień związanych ze zmi...
W związku z bardzo szybkim rozwojem gospodarki rynkowej (organizacje bez granic, spłaszczenie struktur, komunikacja wirtualna) sukcesywnie od lat 90-tych 20. wieku zmienia się aparat narzędziowy zarzą...
Cele i korzyści:
Prawidłowe oszacowanie wartości zamówienia ma fundamentalne znaczenie dla całego procesu udzielania zamówienia publicznego – jego poprawność decyduje o właściwym wypełnieniu us...
„Nie ma nic łatwiejszego, niż być zajętym i nic trudniejszego, niż być efektywnym”
To stare powiedzenie najpełniej sprawdza się w naszej pracy.
Jak to możliwe? I jak sprawić, żeby ...
Cel szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
Korzyści dla uczestnikó...
Nasza propozycja to autentyczny trening, a nie kolejne, pełne teorii szkolenie. Wraz z trenerem pokonasz kolejne kręgi wtajemniczenia w temacie stresu i skutecznych metod pokonania go raz na zawsze! N...
-Czy istnieje kandydat idealny?
-Czym różni się kandydat z drugiej połowy 20. wieku od współczesnego?
-Co to jest "employer branding" i jak ważny jest do budowania wizerunku pracodawcy na rynku prac...
Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie...
Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który ...