1) analiza wizerunku marki / produktu / usługi w mediach społecznościowych,
2) analiza obecności konkurencji w mediach społecznościowych,
3) opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowy...
- audyt komunikacyjny (analiza aktualnego wizerunku firmy wśród wybranych grup, np. w mediach, wśród pracowników, wśród partnerów biznesowych),
- opracowanie strategii budowania i umacniania wizerunk...
Organizacja wydarzeń takich, jak konferencje, spotkania biznesowe, szkolenia, imprezy integracyjne, imprezy honorujące, wizyty studyjne, koncerty, wernisaże, turnieje, otwarcia obiektów itd
- stwor...
- analiza wybranego segmentu rynku pracy – określenie kluczowych oczekiwań potencjalnych pracowników, głównych działań rekrutacyjnych konkurencji oraz preferowanych kanałów i form komunikacji,
...
- przygotowanie koncepcji działań prospołecznych i sponsoringowych związanych z profilem działalności firmy i jej głównymi celami biznesowymi,
- analiza możliwości działań CSR wewnątrz firmy (np. dzi...
- budowanie i aktualizacje bazy mediów i dziennikarzy pod kątem grup docelowych,
- redagowanie i dystrybucja materiałów prasowych: informacji prasowych, artykułów eksperckich, komentarzy eksperckich,...