Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników szkolenia z grafiką 3d, objaśnienie funkcjonowania i założeń programu Blender 3d. Stworzenie swojej pierwszej grafiki od początku do końca (od momentu postawienia pierwszej kreski do renderowania.)
Program:
1. Zapoznanie z programem
- Interfejs, podział okna, obszar roboczy
- Skalowanie, obrót, przenoszenie, skróty klawiszowe, praca z myszką
- Praca na warstwach
- Tryby pracy
2. Scena
- Scena
- Kamera
- Oświetlenie
3. Modelowanie
- Dodanie i edycja obiektów
- Zaawansowane modelowanie, wytłaczanie, cięcie, podział, kopiowanie, lustrzane odbicie, fale etc.
- Tekst – wstawianie, formatowanie
- Modyfikator boolean
4. Teksturowanie i rendering
- Kolory
- Efekt szkła – przezroczystości
- Nakładanie tekstur i materiałów
- Szybkie renderowanie
- Rozdzielczość
- Formaty plików
- Zapisywanie
5. Dodatkowe zagadnienia
- Sculpt Mode – elektroniczna rzeźba, omówienie
- Animacja – omówienie
- Wykonanie własnych tekstur – wprowadzenie do zagadnienia
Termin: 4-5.01.2016 | 1-2.02.2016 | 1-2.03.2016 | 4-5.04.2016
Liczba godzin: 12 godzin lekcyjnych
Cena:
650 zł netto (osoby indywidualne)
750 zł netto (osoby delegowane z firm)