Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: PeZet Szkolenia Marcin ŻurekPeZet Szkolenia Marcin Żurek
W swojej ofercie posiadamy Szkolenia Stacjonarne, Weekendowe oraz...
Logo firmy: Instytut Skutecznego Działania Ewa GrudzieńInstytut Skutecznego Działania ...
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej: - Zarządzanie motywacyjne - ...
Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...

Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Szkolenie z MS Access - zaawansowane - 2 dni

Id produktu: 14503 Data dodania: 18.02.2016
Szkolenie z MS Access - zaawansowane - 2 dni

Najbliższe planowane terminy
Szkolenie MS Access - 31.03,01.04 -2016
Szkolenie MS Access - 05,06-05-2016
Szkolenie MS Access - 06,07-06-2016
Szkolenie MS Access - 11,12-07-2016
W celu ustalenia innego terminu szkolenia prosimy o kontakt

Opis

Szkolenie podstawy MS Access przeznaczone jest dla osób chcących zająć się praktycznie tworzeniem baz danych lub pracujących na istniejących bazach. Obejmuje tworzenie baz danych, na szkoleniu przekazywane są dodatkowe wiadomości dotyczące tabel, kwerend, raportów i formularzy.

Czas trwania

Szkolenie trwa łącznie 16 godzin lekcyjnych (2 dni po 8 godzin lekcyjnych).
Standardowo zaczyna się o godz. 9:00 a kończy o 16:00 (w tym czasie przewidziana jest dłuższa przerwa obiadowa około godz. 13:00, oraz 2 krótsze).
Szkolenie organizujemy w małych grupach (najczęściej 3-6 osób), dzięki czemu efektywność kursu jest bardzo wysoka, a kursanci kończą szkolenie z wiedzą potrzebną do rozpoczęcia samodzielnej pracy.

Cena
Podane poniżej ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT)
Cena szkolenia otwartego

dla 1 osoby - 1390 PLN netto
dla 2 osób - 1340 PLN netto /os.
dla 3 osób - 1240 PLN netto /os.
dla 4 osób - 1140 PLN netto /os.

Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika od 100 zł netto.
Cena zawiera:
- książkę związaną z tematyką szkolenia
- materiały dla kursantów przygotowane przez wykładowcę
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Biznes-Projekt
- obiad, catering (kawa, herbata, ciastka)

Cena szkolenia zamkniętego

990 PLN netto za osobę w przypadku grupy 3 osobowej, 400 zł za każdą dodatkową osobę. Sprzęt z oprogramowaniem oraz salę zapewnia klient,

1040 PLN netto za osobę w przypadku grupy 3 osobowej. 450 zł za każdą dodatkową osobę. Klient zapewnia tylko salę.
Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika od 100 zł netto.
Cena zawiera:
- książkę związaną z tematyką szkolenia
- materiały dla kursantów przygotowane przez wykładowcę
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Biznes-Projekt

Chcesz dopasować szkolenie do swoich potrzeb - skontaktuj się z nami !!!


Program Szkolenia
Projektowanie tabel
Przypomnienie teorii relacyjnych baz danych
Tabele

Modyfikacja struktury tabel:

Rozmiar pola,

Format,

Maski wprowadzania,

Wartości domyślne,

Reguły sprawdzania poprawności

Klucze główne

Odnośniki (Pole kombi, Pole listy)

Tworzenie własnych masek i formatów

Importowanie i eksportowanie danych
Tworzenie relacji:

Jeden do wielu,

Sprzężenia,

Jeden do jednego,

Wiele do wielu
Formularze

Tworzenie prostych formularzy

Nawigacja w formularzu

Przejścia pomiędzy widokami formularza

Modyfikacja formularzy

Formanty niezwiązane i związane,

Pola kombi i pola listy,

Grupa opcji i pola wyboru

Pod-formularze
Kwerendy zapytania

Korzystanie z kreatora

Projektowanie kwerend

Projektowanie formuł w kwerendach (obliczenia w kwerendach)

Kwerendy wybierające

parametryczne,

krzyżowe,

wyszukujące duplikaty

Kwerendy funkcjonalne

usuwające,

aktualizujące,

dołączające,

tworzące tabele
Raporty

Tworzenie raportu i jego edycja

Projekt raportu

Formatowanie

Przygotowanie raportu do wydruku

Wyróżnianie danych spełniających określone kryteria

Źródła danych w raporcie

Nagłówki: raportu, strony, grupy

Szczegóły

Stopki: grupy, strony, raportu

Dystrybucja raportu do innych formatów.
Widoki i obiekty graficzne
Integracja MS Access z MS Word

MS Access a korespondencja seryjna w MS Word

Tworzenie, edycja i drukowanie listów (kopert) w korespondencji seryjnej

Modyfikacja bazy danych z poziomu Worda
Zakończenie prac nad aplikacją
Tworzenie przycisków uruchamiających formularze, raporty, kwerendy
Tworzenie formularza startowego
Podstawy tworzenia makr

Zadaj firmie pytanie o produkt:

Liczba odwiedzin wpisu: 191
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.