Opis szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest już dla doświadczonych użytkowników programu MS Access. Na szkoleniu poznasz tajniki programu i nauczysz się wykonywać złożone zapytania obejmujące dane z wielu tabel ale i także wymiana danych z Excela, Worda oraz z innymi bazami Accessa. Ponadto uczestnik szkolenia pozna zagadnienia związane z bezpieczeństwem i ochroną baz danych oraz tworzyć raporty i udostępniać dane w środowisku sieci Web.
Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach w celu zwiększenia efektywności szkolenia. Przy szkoleniach zamkniętych w miarę możliwości staramy się być elastyczni i dopasować się do potrzeb klienta.
Przy zgłoszeniu na szkolenie więcej niż 5 osób przygotowujemy wyceny indywidualne.
Na Państwa życzenie przygotowujemy również wyceny indywidualne przy zgłoszeniu na szkolenie mniej niż 5 osób.
Na Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte zapewniamy:
- materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
- książkę związaną z tematyką szkolenia.
Na zakończenie szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia firmy PeZet Piotr Zontek Projekty – Szkolenia.
Cena szkolenia od 530 zł netto do 640 zł netto. Cena zależy od opcji wybranej na stronie produktu: http://www.pezet.edu.pl/produkt/szkolenie-ms-office-access-zaawansowany-szkolenia-dla-firm-zamkniete/
Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte trwa 2 dni szkoleniowe w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu. Istnieje możliwość dopasowania wymiaru godzin do potrzeb Uczestników szkolenia. Termin szkolenia zostaje ustalony indywidualnie w miarę możliwości i dostępności trenera.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do programu MS Access – powtórzenie
2. Interfejs użytkownika – dostosowanie
3. Powtórzenie najważniejszych opcji
4. Formularze
- zaawansowane projektowanie formularzy
- wykorzystanie zdarzeń w formularzach
- formularze wielostronicowe
- formularze oparte o kwerendy
- podformularze
- optymalizacja pracy z formularzami
5. Zaawansowane funkcje Tabeli
- właściwości tabeli – zaawansowane modyfikacje
- analiza danych w tabeli
- optymalizacja projektu tabeli
- relacje
- zmienianie klucza podstawowego
- kompaktowanie baz danych
- naprawa baz danych
6. Kwerendy
- zaawansowane właściwości kwerend
- rodzaje formularzy
- formatowanie warunkowe
- wyszukiwanie danych z tabel
- tworzenie tabel z kwerend
- grupowanie, sortowanie, filtrowanie danych z tabel
- rodzaje kwerend: kwerendy krzyżowe, kwerendy tworzące tabele, kwerendy - dołączające dane do tabeli, kwerendy zmieniające wiersze, kwerendy - - -usuwające wiersze
7. Raporty
- tworzenie raportów w oparciu o kwerendy
- zaawansowane prace z raportami
- podraporty
- sekcje – właściwości raportów
- wartości obliczane
8. Zaawansowane tworzenie makr
- zasady tworzenia makr
- makra składające się z dwóch lub wielu akcji
- zestawienie akcji makr
- modyfikowanie makr
- uruchamianie makra z poziomu formularza
- tworzenie komend
- przykłady zastosowania makr
9. Import i eksport danych
- wymiana danych pomiędzy kilkoma bazami danych w MS Access
- wymiana danych pomiędzy MS Excel i MS Access
- importowanie i eksportowanie danych z plików tekstowych
- modyfikowanie zaimportowanych tabel
- tworzenie połączeń do danych zewnętrznych
Powyżej podany jest przykładowy program szkolenia. Istnieje możliwość modyfikacji programu do Państwa potrzeb po wcześniejszym uzgodnieniu tematyki szkolenia z trenerem prowadzącym to szkolenie.
Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte organizujemy w lokalizachach wskazanych przez klienta,
oraz w takich lokalizacjach jak:
Kraków | Warszawa | Katowice | Kielce | Rzeszów | Lublin | Wrocław | Bydgoszcz | Zielonagóra | Łódź | Opole | Białystok | Gdańsk | Olsztyn | Szczecin | Poznań |