Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Firma Szkoleniowa MG-Edu Małgorzata GajdaFirma Szkoleniowa MG-Edu Małgor...
Kursy e-learningowe 1. Kadry i płace 2. Prowadzenie sekretariat...
Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Lean Six Sigma SolutionsLean Six Sigma Solutions
Profesjonalne usługi szkoleniowe i doradztwo w zakresie zarządzan...

Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte - 2 dniowe

Id produktu: 15736 Wpis w archiwum serwisu
Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest już dla doświadczonych użytkowników programu MS Access. Na szkoleniu poznasz tajniki programu i nauczysz się wykonywać złożone zapytania obejmujące dane z wielu tabel ale i także wymiana danych z Excela, Worda oraz z innymi bazami Accessa. Ponadto uczestnik szkolenia pozna zagadnienia związane z bezpieczeństwem i ochroną baz danych oraz tworzyć raporty i udostępniać dane w środowisku sieci Web.

Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach w celu zwiększenia efektywności szkolenia. Przy szkoleniach zamkniętych w miarę możliwości staramy się być elastyczni i dopasować się do potrzeb klienta.

Przy zgłoszeniu na szkolenie więcej niż 5 osób przygotowujemy wyceny indywidualne.

Na Państwa życzenie przygotowujemy również wyceny indywidualne przy zgłoszeniu na szkolenie mniej niż 5 osób.

Na Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte zapewniamy:
- materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
- książkę związaną z tematyką szkolenia.

Na zakończenie szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia firmy PeZet Piotr Zontek Projekty – Szkolenia.

Cena szkolenia od 530 zł netto do 640 zł netto. Cena zależy od opcji wybranej na stronie produktu: http://www.pezet.edu.pl/produkt/szkolenie-ms-office-access-zaawansowany-szkolenia-dla-firm-zamkniete/

Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte trwa 2 dni szkoleniowe w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu. Istnieje możliwość dopasowania wymiaru godzin do potrzeb Uczestników szkolenia. Termin szkolenia zostaje ustalony indywidualnie w miarę możliwości i dostępności trenera.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do programu MS Access – powtórzenie
2. Interfejs użytkownika – dostosowanie
3. Powtórzenie najważniejszych opcji
4. Formularze
- zaawansowane projektowanie formularzy
- wykorzystanie zdarzeń w formularzach
- formularze wielostronicowe
- formularze oparte o kwerendy
- podformularze
- optymalizacja pracy z formularzami
5. Zaawansowane funkcje Tabeli
- właściwości tabeli – zaawansowane modyfikacje
- analiza danych w tabeli
- optymalizacja projektu tabeli
- relacje
- zmienianie klucza podstawowego
- kompaktowanie baz danych
- naprawa baz danych
6. Kwerendy
- zaawansowane właściwości kwerend
- rodzaje formularzy
- formatowanie warunkowe
- wyszukiwanie danych z tabel
- tworzenie tabel z kwerend
- grupowanie, sortowanie, filtrowanie danych z tabel
- rodzaje kwerend: kwerendy krzyżowe, kwerendy tworzące tabele, kwerendy - dołączające dane do tabeli, kwerendy zmieniające wiersze, kwerendy - - -usuwające wiersze
7. Raporty
- tworzenie raportów w oparciu o kwerendy
- zaawansowane prace z raportami
- podraporty
- sekcje – właściwości raportów
- wartości obliczane
8. Zaawansowane tworzenie makr
- zasady tworzenia makr
- makra składające się z dwóch lub wielu akcji
- zestawienie akcji makr
- modyfikowanie makr
- uruchamianie makra z poziomu formularza
- tworzenie komend
- przykłady zastosowania makr
9. Import i eksport danych
- wymiana danych pomiędzy kilkoma bazami danych w MS Access
- wymiana danych pomiędzy MS Excel i MS Access
- importowanie i eksportowanie danych z plików tekstowych
- modyfikowanie zaimportowanych tabel
- tworzenie połączeń do danych zewnętrznych

Powyżej podany jest przykładowy program szkolenia. Istnieje możliwość modyfikacji programu do Państwa potrzeb po wcześniejszym uzgodnieniu tematyki szkolenia z trenerem prowadzącym to szkolenie.

Szkolenie MS Office Access zaawansowany Szkolenia dla Firm-Zamknięte organizujemy w lokalizachach wskazanych przez klienta,

oraz w takich lokalizacjach jak:

Kraków | Warszawa | Katowice | Kielce | Rzeszów | Lublin | Wrocław | Bydgoszcz | Zielonagóra | Łódź | Opole | Białystok | Gdańsk | Olsztyn | Szczecin | Poznań |