Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera

Id usługi: 16829 Data dodania: 19.04.2017
MEDIA RELATIONS - warsztat PR manageraWarsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia, uczestnicy, przede wszystkim ćwiczą – doskonalą swój warsztat, lub uczą się go od początku. Zajęcia te pozwalają na rozwinięcie swoich dziennikarskich umiejętności, takich jak pisanie, czy wypowiedzi publiczne, niezbędnych w kontaktach z mediami. uczą także kreowania newsów, czyli tworzenia treści atrakcyjnych dla mediów, co zwiększa prawdopodobieństwo wykorzystania przesłanych materiałów przez media.
Szkolenie z media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Uczestnicy poznają takze rodzaje tekstów, jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.

Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
• Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
• Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami


Dzięki szkoleniu, uczestnicy:
• nauczą się kreować newsy
• zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
• nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
• zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
• nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
• poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
• nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
• poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im
• stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• case study
• warsztaty
• ćwiczenia na autorskich arkuszach
• burze mózgów
• ćwiczenia indywidualne, grupowe
• dyskusje
• odgrywanie scenek
• warsztaty pisania


PROGRAM SZKOLENIA:

I. Poznaj media.
1. Komunikacja to dialog.
2. Odpowiedź na pytanie dlaczego do tej pory nie zbudowałeś wartościowych relacji z mediami.
3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy.
4. Przegląd mediów – gdzie chcesz być widoczny.
5. Opracowanie strategii komunikacji z mediami – warsztaty.
6. Media plan – czym jest, jak tworzyć?
7. Potrzeby i oczekiwania mediów.
8. Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”.
9. Budowanie bazy dziennikarzy – jak się za to zabrać?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”, warsztaty na autorskich arkuszach „planowanie strategii i komunikacji z mediami”.

II. Formy kontaktu z mediami.
10. Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych.
11. Przyczyny odrzucenia materiałów.
12. Pisemne formy komunikacji z mediami:
a. Misja firmy, informacja prasowa, background release, oświadczenie.
13. Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów:
a. informacja prasowa (jak tworzyć, kreacja intrygujących tytułów oraz chwytliwych leadów, właściwa konstrukcja treści)
b. misja firmy – typowe błędy oraz warsztaty tworzenia misji

Metody pracy: ćwiczenie – „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady poszczególnych form komunikacji oraz przykłady złych i dobrych informacji prasowych, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”.

III. Kontakty i spotkania z mediami – odczarowanie mitu.
14. Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi, komentarze. Elementy personal brandingu.
15. Wypowiedzi publiczne:
a. język mediów
b. rodzaje wystąpień medialnych, charakterystyka
c. konstruowanie szybkich wypowiedzi dla mediów
d. trudne sytuacje podczas wystąpień
16. E-PR – kontakty i zarządzanie współpracą z mediami internetowymi (w tym z blogerami, vlogerami – jak dobrać najbardziej odpowiednich, ustalanie budżetu, rozpoczęcie współpracy).
a. strona www jako podstawowe źródło informacji o firmie (wirtualne biuro prasowe, newsy itd. – kiedy zamieszczać, w jakiej formie itd.)
17. Organizacja spotkań dla przedstawicieli mediów
a. konferencja prasowa, briefingi, spotkania, imprezy
b. press pack
c. co zrobić, by media pojawiły się na imprezie
18. Patronaty medialne – po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

Metody pracy: ćwiczenie – „język mediów”, dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztat – „jaki jest mój personal brand”, warsztaty planowania konferencji prasowej na autorskich arkuszach.

IV. Zarządzanie kryzysowe
19. Zarządzanie sytuacja kryzysową
o książka kryzysowa – czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
o kryzysy wizerunkowe w internecie – narzędzia i metody

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia struktury książki kryzysowej na autorskich arkuszach.

Szkolenie prowadzi:
Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 162
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.