Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...

Lider i jego zespół - jak budować efektywnie współpracujące ze sobą zespoły

Id usługi: 16860 Data dodania: 27.04.2017
Lider i jego zespół - jak budować efektywnie współpracujące ze sobą zespołyW życiu zawodowym, a także poza nim, często stajemy się uczestnikami, bądź obserwatorami pracy zespołowej. W zależności od tego, w jakich warunkach ona przebiega, może przynieść wiele korzyści albo strat. Zespół może być świetnie działającą jednostką, która wspaniale radzi sobie w rozwiązywaniu rozmaitych problemów, ale może też być zbiorem osób pozbawionych chęci współpracy.

Szkolenie uzmysławia uczestnikom, jak ważna jest współpraca w zespole. Głównym celem szkolenia jest poniesienie skuteczności komunikacji lidera w relacjach interpersonalnych w pracy zespołowej i zarządzaniu zespołem.



Korzyści - Uczestnicy szkolenia:

zdiagnozują osobiste umiejętności nawiązywania i utrzymania relacji z pracownikami, ze współpracownikami, członkami zespołu opartych na wzajemnej współpracy
rozwiną umiejętności zarządzania zespołem pracowników
nauczą się słuchać ze zrozumieniem i precyzyjnie przekazywać informację
nauczą się asertywnej komunikacji w trudnych sytuacjach z różnymi typami osobowości
dowiedzą się, co sprzyja porozumiewaniu się w zespole na poziomie przełożony - pracownicy



Program szkolenia:



I. KLUCZOWE ZASADY ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI – O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ

Organizacja zespołu pracowników – zasady i cele budowania spoistości grupy
Warunki skuteczności pracy zespołów pracowniczych – identyfikacja z organizacją, skład zespołu, zasady współpracy i konsekwentne ich przestrzeganie
Cechy efektywnego zespołu – przemiana grupy w zespół
Budowanie autorytetu przełożonego – style przewodzenia zespołowi



II. PLANOWANIE, ORGANIZOWANIE I KIEROWNIANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW

Analiza kompetencji członków zespołu – KUŹNIA TALENTÓW
Wykorzystanie wiedzy i umiejętności poszczególnych członków zespołu – test ról zespołowych, analiza współpracy w naszym zespole
Wyznaczanie i hierarchia celów – precyzowanie celów, zadań (wykorzystanie metody SMART)
Zasady wspierania podwładnych podczas realizacji zadań
Korzyści wynikające z delegowania zadań
Sposoby monitorowania i kontroli realizacji zadań
Zebrania, zebrania …

dlaczego zebrania się nie udają
elementy zebrania: cel zebrania, tytuł, rodzaj, plan
7 fantastycznych metod na idealne i efektywne zebrania zespołowe
co po spotkaniu – konsekwentne realizowanie podjętych ustaleń (budowanie odpowiedzialności i zaangażowania)

5 zagrożeń, jakie stoją na drodze efektywnemu zespołowi



III. OKREŚLENIE ZASAD EFEKTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ W ZESPOLE PRACOWNIKÓW

1. Skuteczne formy komunikowania się w zespole: wyjście z własnej Mapy Mentalnej – czyli dostrojenie

2. Kierunki i zasady przepływu informacji

3. Ocena pracy pracownika

– pozytywna informacja zwrotna (pochwała, docenienie pracy)

– motywująca krytyka, określanie punktów do poprawy (wskazówki), podsumowanie efektów pracy pracownika

4. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach z członkami zespołu o różnych osobowościach

asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA
pojęcie transakcji i stanów „ego” – jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi



IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
indywidualny plan działań



Metody szkolenia – zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne)

gry symulacyjne
analiza przypadku
wykład z prezentacją multimedialną
rozmowa moderowana/ dyskusja
warsztaty w grupach
ankiety/ kwestionariusze
metoda 4 x Jak- Jak to robisz? Jak chciałbyś to robić? Jak możesz to robić? Jak to robisz?
bezpośrednie rozmowy z prowadzącym i/ lub uczestnikami



Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Olejnik

Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.



W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 238
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.