Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...

Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników

Id usługi: 16862 Data dodania: 27.04.2017
Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników„Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.” /Mary Kay Ash/



Współczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy już dziś nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nastąpiły w ostatnich latach, jest wzrost świadomości dot. prawa ludzi do spełniania się. Dlatego pracownic pragną wiedzieć, co się dzieje w firmie, cenią sobie konsultowanie się z nimi – chcą się angażować w różne projekty i decyzje dot. działania firmy. Pragną, aby efekty ich pracy stanowiły wartość dla firmy. Sani zaś odnajdują w tym przyjemność i satysfakcję.

Dlatego, jeśli ich odpowiednio zmotywujemy, będą działali skuteczniej.



Po co motywować?
Co motywuje współczesnych pracowników?
Czy pieniądze rzeczywiście motywują?
Jaki wpływ na motywację pracowników mają tzw. „drobiazgi”?
Czy motywować poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
Czy krytyka może być motywująca i inspirująca?



Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

DOBRE MOTYWOWANIE

czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników

(w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ II)



CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych
uświadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podwładnych
prowadzenie rozmów z pracownikami w taki sposób, aby były motywujące dla pracownika

METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

pracę w zespołach

gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach

dyskusje na forum grupy

testy/ ankiety

wykład z prezentacją multimedialną (20%)



PROGRAM SZKOLENIA – 1 dzień



I. CO TO JEST MOTYWACJA

1. Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać – „Mapa Motywacji”

2. Czy każdego motywuje to samo, od czego to zależy

3. Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny

4. Zmiana – źródło spadku motywacji pracowników- jak nią zarządzać

5. W poszukiwaniu narzędzi motywacji – narzędzia „materialne” i „niematerialne”

6. Motywowanie zacznij od siebie – niespójne zachowania szefa



II. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

1. Rozpoznanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy

2. Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników

3. Motywowanie i zarządzanie poprzez trening, doradztwo, coaching – umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika

4. Motywowanie jako proces – najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce

teoria dwuczynnikowa (puzzle Herzberga)
piramida potrzeb Maslowa
teoria sprawiedliwości

5. Przyczyny spadku motywacji – demotywatory

6. Błędy w motywowaniu



III. DELEGOWANIE ZADAŃ

1. Co, kiedy i komu delegować – przekazywanie odpowiedzialności

2. Proces delegowania – zarządzanie przez cele SMART

3. SMART w praktyce



IV. CZY PIENIĄDZE SĄ SKUTECZNYM SPOSOBEM MOTYWOWANIA

1. Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika

2. Satysfakcja a motywacja – czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy



V. KIJ CZY MARCHEWKA

1. Nagrody:

jak i kiedy je stosować
nagrody, które motywują najbardziej
o nagrodach, które stają się dla pracownika karą
motywuj dostrzegając sukcesy – siła „głasków” („Cenię w tobie …”)
elitarność motywuje – przywileje i motywatory „niematerialne” standardowe i nietypowe

2. Kary (konstruktywna krytyka):

„dobra” i „zła” informacja zwrotna – cechy
czego oczekujemy od negatywnej informacji zwrotnej
jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach z pracownikami
krytykowanie z szacunkiem – czy to możliwe



VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym – plan działania



Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Olejnik

Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.




W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 173
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.