Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Sztuka bycia szefem czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce

Id usługi: 16863 Data dodania: 27.04.2017
Sztuka bycia szefem czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce„Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie.”

/Lee Iacocca/

Powszechnie uważa się, że wszystkie stanowiska kierownicze oraz wymagające współpracy z innymi zajmują liderzy. Przewodzenie nie jest jednak związane ze stanowiskiem. Tam, gdzie pracą istotnie kierują liderzy, ludzie pracują i działają znacznie lepiej.

Bez ich pracy zasoby (produkty, usługi), jakimi dysponuje firma pozostają tylko zasobami. Zwłaszcza w gospodarce opartej na konkurencji sukces przedsiębiorstwa zależy od wydajności zespołów i ich menedżerów. A nawet klasa i wydajność menedżera stają się jedyną skuteczną przewagą jednego przedsiębiorstwa nad drugim. Bez ścisłej współpracy, zaangażowania pracowników wszystkich szczebli – sukces firmy jest po prostu niemożliwy.



Czym różni się lider od kierownika?
Czy bycia liderem można się nauczyć?
Jak chwalić?
Jak można „zarażać” entuzjazmem?
Czy krytyka może dodawać skrzydeł?



Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:



SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce

w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ I



CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań
poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej
rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami



METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

pracę w zespołach

gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach

dyskusje na forum grupy

testy/ ankiety

wykład z prezentacją multimedialną (20%)



PROGRAM SZKOLENIA – 1 dzień



I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI

Mity i fakty bycia kierownikiem
Kierownik – decydent wczoraj i dziś
Teoria zarządzania X i Y Mc Gregora – do czego powinniśmy dążyć
Menedżer czy lider – określanie własnej roli
Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny
Kwestionariusz zdolności przywódczych
Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
Postawa – jako główny element sukcesu lidera
Wizerunek lidera przyszłości



II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH

Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników
Główne modele zachowań wpływające na sukces i skuteczność w zarządzaniu pracownikami (budowanie autorytetu lidera)

Znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa (czym jest kultura organizacyjna, jak to wykorzystać do budowania dobrej atmosfery pracy na poziomie organizacji i do budowania jej zewnętrznego wizerunku)
Pewność siebie i poczucie własnej wartości
Autoprezentacja i autorytet
Budowanie zaufania i wiarygodność – czym jest zaufanie, 3 typy zaufania, jak budować zaufanie
Zarażanie entuzjazmem
Pokazywanie pracownikom, że ich praca ma znaczenie
Znajomość ludzi – indywidualne traktowanie



III. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW LIDERA W BUDOWANIU RELACJI

1. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi

2. „Bariery” komunikacyjne – czyli, co nam przeszkadza w sprawnym przepływie informacji i wzajemnym porozumieniu

3. Autodiagnoza – wypracowanie swoich mocnych stron, jak również zdefiniowanie obszarów rozwojowych w zakresie komunikacji

4. Anatomia wypowiedzi – „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumiałym”

5. Emocje i ich rola w trudnych sytuacjach

Rozpoznanie emocji i odczuć
Praca z emocjami i nieporozumieniem
Granice empatii w pracy menedżera
Stres – funkcjonowanie w sytuacji stresowej



IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym

2. Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu



Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Olejnik
Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 197
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.