Logo firmy: AS School of English Sławomir TobiaszAS School of English Sławomir T...
(1) wyjazdy na kursy języka angielskiego do krajów anglojęzycznyc...
Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...
Logo firmy: EMT-Systems Sp. z o.o.EMT-Systems Sp. z o.o.
Oferta obejmuje ponad 200 technicznych kursów stacjonarnych oraz ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Skuteczne negocjacje biznesowe,czyli dlaczego tak trudno jest się nam porozumieć?

Id usługi: 16969 Data dodania: 24.05.2017
Skuteczne negocjacje biznesowe,czyli dlaczego tak trudno jest się nam porozumieć?Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji. Trener podczas zajęć dzieli się z bezpośrednimi doświadczeniami i case study negocjacji m.in. z największymi koncernami samochodowymi i firmami z branży elektronicznej rozrywki. Podczas zajęć szczególna uwaga zwrócona będzie na etap przygotowań do negocjacji, kluczowego etapu mającego największy wpływ na powodzenie negocjacji.

Korzyści dla Uczestników
1. Uczestnik zrozumie wagę prowadzenia negocjacji opartych o współpracę i będzie wiedział, jak w taki sposób prowadzić negocjacje
2. Uczestnik doświadczy swoich najmocniejszych i najsłabszych stron w ramach gier negocjacyjnych
3. Uczestnik pozna techniki wywierania wpływu społecznego, ich etyczne i praktyczne zastosowania oraz nauczy się bronić przed nimi
4. Uczestnik dowie się jak skutecznie budować swój wizerunek i pozna podstawowe zasady biznesowego savoir-vivre
5. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić efektywność prowadzonych negocjacji

Szkolenie polecamy dla:
Intensywny trening dla kadry zarządczej, kierowniczej i pracowników innych szczebli biorących udział w negocjacjach.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
• Praca z wykorzystaniem kamery video
• Praca indywidualna
• Praca w grupach
• Gry negocjacyjne
• Testy kompetencyjne
• Ćwiczenia
• Liczne case study

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1 – wprowadzenie do negocjacji
1. IDEALNY NEGOCJATOR TO… , A NAJGORSZY…
2. „Czy on naprawdę nie rozumie, o co chodzi?!” - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA PROCES KOMUNIKACJI I ZNACZENIE PERCEPCJI PODCZAS PROWADZENIA NEGOCJACJI
3. „Niepowodzenie w przygotowaniach to przygotowanie niepowodzenia” – DOBRE I NIEZBĘDNE RADY O TYM JAK WŁAŚCIWIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KAŻDYCH NEGOCJACJI
4. „Nie powinienem tak łatwo ustępować, ale on grał tak twardo!” – WNIKLIWE SPOJRZENIE NA RODZAJE NEGOCJACJI I GŁÓWNE ZASADY NIMI RZĄDZĄCE ORAZ AUTOANALIZA WŁASNYCH ZACHOWAŃ
W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

Moduł 2 – rozpoczynamy negocjacje

1. „Dzień dobry…” – KRÓTKIE I KONKRETNE INFORMACJE O TYM, JAK WŁAŚCIWIE ROZPOCZYNAĆ KAŻDE SPOTKANIE
2. „Gdybym wiedział, w jakiej sytuacji jest druga strona, to poprowadziłbym negocjacje inaczej…” – JAK SKUTECZNIE ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA I ZDOBYWAĆ PRZEWAGĘ W NEGOCJACJACH
Moduł 3 – prowadzimy negocjacje
1. „Dlaczego dotąd mówiłem w taki sposób?” – JAK ROZMAWIAĆ, BY OSIĄGAĆ ZAMIERZONE CELE: NAJWAŻNIEJSZE ZASADY I TECHNIKI SŁOWNE
2. „Jestem z siebie zadowolony!” – O TYM, CZYM JEST ASERTYWNA POSTAWA I JAK JĄ ZACHOWYWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI
3. „Wreszcie już wiem, co oddzielać, na czym się koncentrować, co tworzyć i co stosować” – PRAKTYCZNE, OPARTE NA STUDIACH PRZYPADKÓW I SYMULACJACH, WARSZTATY Z ZAKRESU 4 KLUCZOWYCH ZASAD PROWADZENIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI'
4. „Już więcej nie dam się zmanipulować!” – CZYLI JAK BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACJĄ I ETYCZNIE STOSOWAĆ ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU NA INNYCH
5. „On jest przerażony, to po nim widać! Teraz już wiem czy blefuje!” - JAK WŁAŚCIWIE CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ MOWĘ CIAŁA PODCZAS SPOTKAŃ NEGOCJACYJNYCH. PRAKTYCZNE WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO POŁĄCZONE Z DOSKONALENIEM UMIEJĘTNOŚCI PREZENTOWANIA WŁASNYCH PRODUKTÓW I USŁUG
6. „Oni się ciągle czepiają i cały czas tylko kasa i cena, kasa i cena…” – PRAKTYCZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI I KONKRETNE ODPOWIEDZI NA ZASTRZEŻENIA, TAKŻE DOTYCZĄCE CEN
Moduł 4 – kończymy negocjacje
1. „Teraz już wiem, czego unikać!” – NAJPOWSZECHNIEJSZE BŁĘDY NEGOCJATORÓW I PRAKTYCZNE SPOSOBY ICH UNIKANIA.

Szkolenia prowadzi:
Rafał Błachowski
Trener, przedsiębiorca, doświadczony menager. Pasjonuje się i specjalizuje w tematach związanych z technikami komunikacji, mową ciała, budowaniem trwałych relacji. Zarządzał jednymi z największych projektów targowych Międzynarodowych Targów Poznańskich: Motor Show i Poznań Gam Arena. Był wiceprezesem nowoczesnego Centrum Konferencyjno-Targowego Expo Mazury w Ostródzie, gdzie odpowiadał za budowanie i zarządzanie Centrum Konferencyjnego, Dział Eventów i Dział Marketingu.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 232
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.