Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BHP BCH Consulting Bogdan ChrobakBHP BCH Consulting Bogdan Chrob...
- Szkolenia wstępne i okresowe bhp, p.poż, - oceny ryzyka zawod...
Logo firmy: Gration Sp. z o. o.Gration Sp. z o. o.
- Obsługa marketingowa, - Szkolenia, - Książki, - Publikacje, ...
Logo firmy: Edukator Kursy i szkolenia Ewa Kotowska-WyrwasEdukator Kursy i szkolenia Ewa ...
Organizujemy następujące szkolenia: 1. SPECJALISTYCZNE, kończą...

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Id usługi: 17105 Data dodania: 06.06.2017
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówNegocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania i sposobów rozwiązywania konfliktu. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

Korzyści dla uczestników
• Poznanie stylów i technik negocjacyjnych oraz sposobów rozwiązywania konfliktów
• Wiedza, na czym polegają psychomanipulacje i czym manipulacja różni się od wywierania wpływu
• Możliwość przećwiczenia poznanych technik podczas warsztatów
• Umiejętność kontroli własnych emocji


Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć umiejętności związane z negocjacjami i przećwiczyć poznane techniki podczas warsztatów.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
• krótkie prezentacje wykładowe
• ćwiczenia w parach i grupach
• praca indywidualna
• test
• dyskusja kierowana
• ćwiczenia indywidualne
• analizy przypadków
• odgrywanie ról przez uczestników szkolenia

Struktura zajęć:
• praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%

Program szkolenia
1. Wprowadzenie do negocjacji
o Pojęcie negocjacji
o Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji
2. Kompetencje negocjatora
o Cechy i osobowość negocjatora
o Zachowania i postawy negocjatorów podczas negocjacji
o Znaczenie emocji w sytuacjach trudnych w negocjacjach
o Ćwiczenie indywidualne - Moje emocje
3. Typy i style negocjacyjne
o Typy negocjacji: Przegrana – przegrana; Wygrana – przegrana; Wygrana – wygrana.
o Style negocjacji: styl twardy, styl miękki, styl rzeczowy
o Ćwiczenie: Nasze negocjacje
4. Proces negocjacji i jego fazy
o Kiedy podejmować negocjacje?
o Przygotowanie do negocjacji – dlaczego jest takie ważne?
o Moje cele negocjacyjne - ćwiczenie
o Zespół negocjacyjny
o Role grupowe w procesie negocjacji
o Otwarcie negocjacji - budowanie atmosfery
o Przedstawienie oferty
o Plan awaryjny – BATNA
o Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.1
5. Strategie negocjacyjne
o Konflikt czy współpraca?
o Strategie negocjacyjne oraz przesłanki ich stosowania
o Ćwiczenie: Autodiagnoza - mój preferowany styl reakcji na sytuację kryzysową
o Wybór stylu rozwiązywania konfliktu
o Przezwyciężanie impasu
6. Znaczenie komunikacji w negocjacjach
o Niezbędnik komunikacyjny negocjatora – narzędzia komunikacyjne
o Komunikowanie perswazyjne
7. Argumentowanie
o Argumentacja racjonalna i emocjonalna - o tym, że ludzie pragną bezpieczeństwa, uznania i pieniędzy
o Argumenty jedno- i dwustronne
o Język korzyści
o Ćwiczenie w grupach: Argumenty
8. Taktyki negocjacyjne
9. Manipulowanie w negocjacjach
o Chwyty manipulacyjne
o Metody obrony przed manipulacjami
o Asertywność negocjatora
o Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.2
10. Błędy negocjacyjne
o Płaszczyzna interpersonalna - psychologiczne wymiary procesu negocjacyjnego
o Płaszczyzna interpersonalna - wywieranie wpływu społecznego
o Zamknięcie negocjacji
11. Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 173
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.