Logo firmy: Edu Century Sp z o. o. - English Best Way PruszkówEdu Century Sp z o. o. - Englis...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...
Logo firmy: Akademia WSBAkademia WSB
Administracja Administracja publiczna i samorządowa Administr...
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywan

Id usługi: 17287 Data dodania: 06.07.2017
Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanIntensywny trening dla kierowników projektów, który pozwoli na wzmocnienie kompetencji miękkich niezbędnych do sprawnego realizowania projektów. Główny nacisk podczas warsztatów zostanie położony na wzmocnienie procesu komunikacji w zespole projektowym, wzrost zaangażowania i motywacji w osiąganiu celów biznesowych projektu.



Dla kogo?

Szkolenie rekomendowane jest dla kierowników projektów, chcących doskonalić swoje umiejętności zarządzania projektem.



Korzyści dla uczestników szkolenia:

Nabycie umiejętności stworzenia planu komunikacji w zespole projektowym
Poznanie narzędzi kierowania interesariuszami projektu
Dowiedzą się i przećwiczą, jak przedstawić wizję projektu i celów biznesowych tak, aby wzmocnić zaangażowanie zespołu do realizacji projektu
Dowiedzą się o stylach kierowania projektem
Poznają techniki rozwiązywania problemów komunikacyjnych



Program szkolenia

1. Kluczowe kompetencje miękkie Project Managera
a. Kompetencje twarde vs kompetencje miękkie
b. Dlaczego potrzebne są kompetencje miękkie w zarządzaniu projektem?
c. Jak zarządzać zespołem projektowym, aby sprawnie zrealizować założone cele biznesowe?

2. Komunikacja w zespole projektowym
a. Znaczenie procesu komunikacji w realizowaniu projektów
b. Komunikacja i relacje w zespole
c. Nie wszystko można przekazać wirtualnie!
d. Błędy komunikacyjne w zespole projektowym:
• Komunikacja w projekcie to nie tylko dystrybucja informacji
• Opisywanie zjawisk, bez szerszego kontekstu
• Natłok informacji
• Brak umiejętności przyjmowania perspektywy drugiej strony

3. Plan komunikacji w projekcie
a. Wizja i cele projektu
b. Mapa interesariuszy projektu
c. Plan - Mapa wymiany informacji
d. Systematyczny monitoring i aktualizacja planu
e. Dzielenie się wiedzą w projekcie – Baza wiedzy.

4. Kick-off meeting – co zrobić, żeby było udane?
a. Po co organizuje się spotkanie kick-off meeting?
b. Przedstawienie wizji projektu i celów biznesowych
c. Struktura spotkania
d. Ćwiczenia indywidualne: Kick-off meeting

5. Przywództwo i motywowanie w zespole
a. Osiem paradoksów kierownika projektu według Toma Petersa
b. Style kierowania. Test na poznanie własnego stylu.
c. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołem projektowym
d. Czynniki mające wpływ na pozytywne postrzeganie projektu?
e. Jak poprawić postrzeganie projektu i zmotywować zespół projektowy?

6. Negocjacje w zarządzaniu projektami
a. Typy negocjacji: Przegrana - przegrana; Wygrana - przegrana; Wygrana - wygrana.
b. Style negocjacji: styl twardy, styl miękki, styl rzeczowy
c. Ćwiczenie: Nasze negocjacje

7. Rozwiązywanie problemów, potencjalnych konfliktów
a. Przyczyny konfliktów: organizacyjne, społeczne, osobowe
b. Różne rodzaje konfliktów: wartości, społeczne, dotyczące podziałów zasobów, kompetencji
c. Sygnały konfliktu
d. Autorska Gra szkoleniowa
e. Ćwiczenie: Test – model stylów reakcji na konflikt
f. Jak prowadzić trudne rozmowy?

8. Spotkania robocze w zespole projektowym
a. Powody organizowania spotkań w zespole projektowym?
b. Dlaczego większość spotkań trwa minimum godzinę?
c. Jak przeprowadzić krótkie i merytoryczne spotkania w zespole projektowym?
d. Prezentacje – korzystać z nich na spotkaniach czy nie?



Szkolenie prowadzi:

Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.



W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 178
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.