Tylko największe firmy mogą sobie pozwolić na stworzenie własnej i wydajnej centrali telefonicznej. Małe firmy muszą albo zrezygnować z centrali albo korzystać ze wsparcia firm zewnętrznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących jest potrzeba w niemal każdej firmie. Bez tego nie da się pracować. Ponadto osoby wykonujące czynności operacyjne, nie mogą ciągle przerywać pracy, w związku z koniecznością odbioru połączenia. Nasza firma stworzyła centralę telefoniczną, która obsługuje wiele firm. Najczęściej Klientami tej centrali są firmy, które korzystają z wirtualnego biura w Krakowie, dzięki temu lokalizacja centrali jest zgodna z adresem siedziby danej firmy lub spółki. Zapewniamy zarówno stacjonarne, jak i komórkowe numery telefonu. Ponadto dzięki współpracy z siecią Premium Mobile możemy zapewnić bardzo tanie abonamenty na telefon i Internet mobilny. Stawki są obsługę połączeń przychodzących są uzależnione od ich liczby i czasu trwania, a także wymagań co do konsultantów, w tym w zakresie języka komunikacji.