Pamiętając, że kluczowym czynnikiem dla sukcesu firmy są dzisiaj jej wyszkoleni i zaangażowani pracownicy, warto stale monitorować co pracownicy sądzą o działaniach swojej firmy, panującej atmosferze pracy, systemie wynagrodzeń czy możliwościach rozwoju zawodowego w danej firmie.
Nasze rozwiązania w badaniach satysfakcji pracowników pozwalają kadrze menedżerskiej uzyskiwać informacje, które z podejmowanych decyzji mają wpływ na postawę pracowników oraz jak pracownicy odbierają wewnętrzne i zewnętrzne działania firmy.
W ramach naszej usługi określamy kryteria, które mają wpływ na satysfakcję pracowników, opracowujemy kwestionariusze do ankiet satysfakcji oraz przeprowadzamy badania satysfakcji przy wykorzystaniu badań ankietowych (w tym ankiet on-line). Po zakończonym badaninu przedstawiamy raport, uwzględniając w nim rekomendacje wskazujące konkretne obszary w firmie wymagające poprawy z punktu widzenia oczekiwań jej pracowników.