Logo firmy: Centrum Szkolenia PraktycznegoCentrum Szkolenia Praktycznego
Praktyczne szkolenia księgowo-kadrowe przy komputerach...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Study.travel.pl Europejskie Centrum Kształcenia Językowego i Zawodowego Anna KaczorowskaStudy.travel.pl Europejskie Cen...
1. kursy językowe zagranicą - ponad sto renomowanych szkół 2. St...
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...

Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Trudne sytuacje - skuteczny przekaz

Id produktu/usługi: 3933
Szkolenie przeznaczone dla handlowców i pracowników firm mających kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Jak empatia i asertywność mogą pomóc w skutecznym utrzymaniu kontaktu? Jak działa reguła wzajemności? Jakie są typy osobowości? To szkolenie odpowiada nie tylko na te pytania.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 192
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Dictum Piotr Gabrysz

Zobacz wybrane produkty/usługi firmy:

Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.