Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Odpowiedzi na te właśnie pytania znajdziesz w tej książce.
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.
Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.
Przeczytaj fragment wybranego rozdziału książki (Pobierz Adobe Reader)
Wybrane zagadnienia
* Wypracuj swój osobisty styl sprzedaży
* Strategie sprzedaży
* Co motywuje klienta do dokonania zakupu?
* 5 etapów procesu sprzedaży
* Techniki finalizowania sprzedaży
* Przewidywać i odpowiadać na zarzuty
* Sprzedaż przez telefon
* Bardziej zadowoleni klienci
* Efektywna sprzedaż
* Zły nawyk odkładania spraw na później
* Zarządzanie czasem
Opinie czytelników
Recenzja tygodnika WPROST: "Według Technik sprzedaży Lennarta Rosella, sprzedawcy to ludzie, którzy uświadamiają nam konieczność posiadania rzeczy, które dotychczas wydawały się nam zbędne. To także ludzie, którzy potrafią nam sprzedać coś, o czym wiemy, że jest nam zupełnie niepotrzebne. Jak to robią? Nie są czarnoksiężnikami ani nawet hipnotyzerami. Stosują metody, które są banalnie proste, ale jednak skuteczne. Przede wszystkim sprzedawca powinien przewidywać z wyprzedzeniem każdy rok klienta. Rosell w swojej książce uczy m.in., co motywuje człowieka do zakupu lub jak przewidywać i reagować na zarzuty klientów. A to już połowa drogi do sukcesu. Książka przydatna dla każdego: tego, kto chce sprzedać, i tego, kto nie chce dokonywać niepotrzebnych zakupów." (tygodnik Wprost nr 1192, 09.10.2005)