Logo firmy: BCS Grzegorz MakowskiBCS Grzegorz Makowski
Oferujemy manualne skrzynie biegów do większości samochodów jeżdż...
Logo firmy: eN-Truck Piotr NiemiałkowskieN-Truck Piotr Niemiałkowski
Oferujemy: - KOMPUTERY DIAGNOSTYCZNE komputery diagnostyczne do ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Usługi Remontowo - Budowlane Rafał Bierut-MordylakUsługi Remontowo - Budowlane Ra...
Nasza oferta to przede wszystkim: - Pomoc drogowa 24h na dobę...

Marotti Challenge 32

Id produktu: 7013 Wpis w archiwum serwisu
Marotti Challenge 32 Pierwszy Polski Samochod Sportowy
Uwaga uzależnia!
Zakup Marotti wiąże się z ryzykiem silnego uzależnienia od wrażeń i doznań związanych z użytkowaniem pojazdu. Kierowca jest stale bombardowany impulsami trakcyjno-dynamicznymi i interakcją z innymi uczestnikami ruchu drogowego. Wszystko zaczyna się od silnika zamontowanego tuż za kubełkowym fotelem. Ten mocarny i agresywny napęd wykrzykuje swój bezlitosny hymn wprost do ucha pilota i z każdym ładunkiem paliwa spalonego w cylindrze próbuje przejąć kontrolę nad zmysłami. Sztuka temu nie ulec. A ucieczki nie ma. Wszak jesteś betonowo przypięty pięciopunktowymi pasami bezpieczeństwa do Marotti. Jedyna metoda: krótkie trącenie lewarka zmiany biegów i strzał ze sprzęgła. Krótki uślizg tylnego koła błyskawicznie skontrowany precyzyjną jak skalpel kierownicą i jazda po asfalcie nabiera nowego wymiaru. Przyspieszenie wbija w fotel, zawieszenie na bieżąco informuje, co się dzieje z kołami, a silnik jeszcze bardziej wulgarnie chce więcej wysyłając wibracje aż do końcówek palców obejmujących kurczowo niewielką, sportową kierownicę. Wzrok tym czasem delektuje się świetną panoramiczną widocznością bez jakichkolwiek słupków okiennych i obserwuje przednie koła podczas pracy. Częściowo otwarta karoseria informuje na bieżąco o temperaturze i wilgotności powietrza. Uczucie znane dobrze kierowcom motocykli , tylko że w Marotti nie trzeba męczyć się z masywną odzieżą ochronną. Po tak dużej dawce emocji upatrzony parking też nie pozwoli odetchnąć umysłowi. Wszak przyszedł czas na nawiązywanie nowych znajomości z ludźmi, których fascynuje ten nowy kawałek techniki na tyle, że oczekują dokładnych informacji i raportu z jazdy Marotti. A wtedy stwierdzasz, jak trudno ją opisać...
Podstawowe dane techniczne:
Silnik Suzuki o pojemności skokowej 1340 cm3 i mocy 200 KM przy 9800 1/min
Skrzynia biegów sekwencyjna, 6-cio biegowa osługiwana manualnie
Rama stalowa malowana proszkowo
Aerodynamicznie ukształtowana karoseria i podłoga z kompozytów włókna szklanego
Opony 255/45R17 z przodu i 315/45R17 z tyłu
Zawieszenie przednie na podwójnych wahaczach, tylne na pojedyńczym wahaczu wleczonym
Elementy resorujące i amortyzujące regulowane
Masa własna: 390 kg
Każdy pojazd od Marotti jest wykonywany na indywidualne zlecenie.
Dlatego istnieje duża możliwość dopasowania pojazdu do oczekiwań klienta. Oto kilka możliwych opcji.
Silniki o mocy do 340 KM
Nadwozie 2-osobowe
Nadwozie z laminatu włókien węglowych
W pełni regulowane amortyzatory i sprężyny Wilbers/Oehlins
Koła i opony o średnicy 18”
Opony typu semi-slick Kumho V70/Toyo R888
Wyczynowy układ hamulcowy Brembo/K-Sport
Grafiki na nadwoziu wg. projektu klienta
Tapicerka siedzeń z naturalnej skóry/alcantary