Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Dawid Otulak DawidUczyDawid Otulak DawidUczy
- kursy maturalne online z biologii i chemii - autorskie zadania...

Zarządzanie czasem z elementami asertywności

Id produktu/usługi: 768
Zarządzanie czasem z elementami asertywnościZapraszamy na naszą stronę internetową:
Zarządzanie czasem z elementami asertywności »
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z organizowaniem pracy własnej i innych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły praktycznych reguł zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, ustalania priorytetów, delegowania zadań, a także radzenia sobie w sytuacjach stresujących, z uwzględnieniem postaw asertywnych.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

* znali podstawowe zasady zarządzania czasem
* potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami
* potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań
* znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania
* potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu”
* potrafili skutecznie delegować zadania innym
* skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu
* potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności
* potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
* potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
* znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
* potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane do osób, dla których planowanie zadań jest niezbędnym elementem pracy, w szczególności do menedżerów, kierowników, liderów projektów, pracowników administracyjnych, a także do wszystkich zainteresowanych tematyką efektywnego zarządzania czasem.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

* dyskusje
* studium przypadku
* ćwiczenia indywidualne i grupowe
* kwestionariusze i testy zachowań
* odgrywanie scenek/ról
* gry symulacyjne
* burze mózgów


Program szkolenia:


1. Aktywne podejście do zarządzania czasem

2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym

3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów

4. Sposoby ustalania priorytetów
* Eisenhower
* Metoda ABC
5. Zysk i strata w planowaniu zadań – szacowanie czasu

6. Analiza celów i kontrola ich realizacji

7. Metoda wyznaczania celów - SMART

8. Obrany cel a elastyczność w działaniu

9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem
* Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
* Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
10. Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?) i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań (co mnie motywuje?)

11. Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację – radzenie sobie z niepowodzeniami

12. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”

13. Tworzenie planu pracy i jego kontrola

14. Delegowanie zadań

15. Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem

16. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
* Funkcjonowanie w sytuacji stresowej
* Fazy stresu
* Źródła stresu
* Sposoby radzenia sobie ze stresem
* Konflikt jako sytuacja stresowa
* Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
* Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć
17. Budowanie postawy asertywnej
* Co to jest asertywność?
* Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
* Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
* Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
* Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
* Asertywne wyrażanie opinii i ocen
* Stawianie granic
* Obrona przed krytyką



Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów szkolenia.

Harmonogram szkolenia:

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

* Miłą i fachową obsługę
* Profesjonalizm trenera
* Ciekawe materiały szkoleniowe
* Dyplomy ukończenia szkolenia
* Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
* Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl »»

Oraz:

* Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
* Smaczne obiady
* Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
* Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
* Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Zobacz więcej informacji o korzyściach z uczestnictwa w naszych szkoleniach otwartych »»

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Zobacz, jak przyjemnie spędzić czas po szkoleniu »»

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń


Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń


Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 656
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.