Logo firmy: KVT-Fastening Sp. z o.o.KVT-Fastening Sp. z o.o.
Oferujemy m.in.: - PEM - łączniki wciskane do cienkich blach i t...
Logo firmy: Studio Grafiki i Technik Internetowych Marcin BienieckiStudio Grafiki i Technik Intern...
- drukarnia offsetowa - drukarnia cyfrowa - wydawnictwo - publ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Laser-Met Sp. z o. o.Laser-Met Sp. z o. o.
Firma oferuje usługi cięcia laserem dowolnych kształtów z blach i...

Trening kompetencji menedżerskich

Id produktu/usługi: 9358 Data dodania: 25.06.2013
Trening kompetencji menedżerskichSzkolenie już 12-13.07 2013 !


Szkolenie kierowane jest do wszystkich, którzy pragną poszerzyć wiedzę i podnieść swoje kompetencje z zakresu umiejętności menedżerskich. W ramach warsztatu zostaną przedstawione zagadnienia dotyczące budowania zespołu oraz jego zarządzania, motywowania pracowników oraz przekazywania informacji zwrotnej. Przedstawione informacje będą odpowiednią podstawą do radzenia sobie w sytuacjach trudnych
i niestandardowych. Na szkoleniu zostaną omówione także zagadnienia dotyczące organizacji czasu, która jest potrzebna do efektywnego zarządzania pracą zespołu. Efektem szkolenia będzie nie tylko uzyskanie wiadomości teoretycznych, ale także nabycie praktycznych umiejętności, które zwiększą samoświadomość menedżerów.

Program szkolenia

1. Przywódca, lider, kierownika – istota i funkcje
 Zadania i cechy dobrego menedżera,
 Rola lidera, style kierowania i jego "alfabet zarządzania",
 Budowanie autorytetu.

2. Budowanie zespołu
 Jak z grupy stworzyć zespół – podstawy budowania zespołu,
 Cechy efektywnego zespołu,
 Jak dobierać członków zespołu?
 Role zespołowe – (auto)diagnoza.

3. Skuteczna komunikacja menedżera
 Komunikacja werbalna i niewerbalna - co nowego w temacie? :)
 Grzechy zebrań a różnorodność i nieuchronność innych form komunikacji,
 Schemat "Minutki" i zasady szybkiej komunikacji w jego zakresie,
 Konstruktywny feedback – na czym polega i dlaczego jest tak istotny?
 Jak delegować zadania?

4. Doskonała organizacja pracy
 Nawyki S.Coveya: "Rób najpierw to, co najważniejsze",
 Metoda drobnych kroków i ustalanie priorytetów (D. Eisenhower, V. Pareto, C. Parkinson, D.Allen),
 Delegowanie zadań i odpowiedzialności, metoda GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami,
 Kontrola nad zadaniem - monitorowanie postępów, raportowanie, pochwała i korekta.

5. Motywowanie zespołu
 Istota automotywacji czyli własna motywacja podstawą do motywowania innych,
 Co motywuje ludzi do pracy i nie tylko – motywatory zewnętrzne i wewnętrzne,
 Komunikacja motywująca, czyli jak wydobyć efektywność na co dzień?
 Trudności i problemy w procesie motywowania.

6. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem wewnętrznym
 Skąd się biorą konflikty?
 Konflikt jako szansa i dodatkowa możliwość,
 Techniki konstruktywnej rozmowy z pracownikami – nagana, krytyka i pochwała,
 Dwa słowa o rekrutowaniu, dwa słowa o zwolnieniu pracownika.

Czas trwania szkolenia: szkolenie dwudniowe (2 dni po 6 godzin) - 9:00 - 15:00
Cena: 720 zł; rabat: 600 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.
Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6
Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 643
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Personia Marta Woźny-Tomczak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.