Szkolenie już 12-13.07 2013 !
Szkolenie kierowane jest do wszystkich, którzy pragną poszerzyć wiedzę i podnieść swoje kompetencje z zakresu umiejętności menedżerskich. W ramach warsztatu zostaną przedstawione zagadnienia dotyczące budowania zespołu oraz jego zarządzania, motywowania pracowników oraz przekazywania informacji zwrotnej. Przedstawione informacje będą odpowiednią podstawą do radzenia sobie w sytuacjach trudnych
i niestandardowych. Na szkoleniu zostaną omówione także zagadnienia dotyczące organizacji czasu, która jest potrzebna do efektywnego zarządzania pracą zespołu. Efektem szkolenia będzie nie tylko uzyskanie wiadomości teoretycznych, ale także nabycie praktycznych umiejętności, które zwiększą samoświadomość menedżerów.
Program szkolenia
1. Przywódca, lider, kierownika – istota i funkcje
Zadania i cechy dobrego menedżera,
Rola lidera, style kierowania i jego "alfabet zarządzania",
Budowanie autorytetu.
2. Budowanie zespołu
Jak z grupy stworzyć zespół – podstawy budowania zespołu,
Cechy efektywnego zespołu,
Jak dobierać członków zespołu?
Role zespołowe – (auto)diagnoza.
3. Skuteczna komunikacja menedżera
Komunikacja werbalna i niewerbalna - co nowego w temacie? :)
Grzechy zebrań a różnorodność i nieuchronność innych form komunikacji,
Schemat "Minutki" i zasady szybkiej komunikacji w jego zakresie,
Konstruktywny feedback – na czym polega i dlaczego jest tak istotny?
Jak delegować zadania?
4. Doskonała organizacja pracy
Nawyki S.Coveya: "Rób najpierw to, co najważniejsze",
Metoda drobnych kroków i ustalanie priorytetów (D. Eisenhower, V. Pareto, C. Parkinson, D.Allen),
Delegowanie zadań i odpowiedzialności, metoda GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami,
Kontrola nad zadaniem - monitorowanie postępów, raportowanie, pochwała i korekta.
5. Motywowanie zespołu
Istota automotywacji czyli własna motywacja podstawą do motywowania innych,
Co motywuje ludzi do pracy i nie tylko – motywatory zewnętrzne i wewnętrzne,
Komunikacja motywująca, czyli jak wydobyć efektywność na co dzień?
Trudności i problemy w procesie motywowania.
6. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem wewnętrznym
Skąd się biorą konflikty?
Konflikt jako szansa i dodatkowa możliwość,
Techniki konstruktywnej rozmowy z pracownikami – nagana, krytyka i pochwała,
Dwa słowa o rekrutowaniu, dwa słowa o zwolnieniu pracownika.
Czas trwania szkolenia: szkolenie dwudniowe (2 dni po 6 godzin) - 9:00 - 15:00
Cena: 720 zł; rabat: 600 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.
Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6
Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.