Technik administracji jest osobą odpowiedzialną w firmie za interpretację i stosowanie przepisów
prawnych z różnych dziedzin prawa, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, regulaminów,
instrukcji i innych dokumentów oraz aktów, posługiwanie się wskaźnikami ekonomicznymi i metodami
analizy ekonomicznej, finansowo- księgowej i dokumentacją księgową. Redaguje pisma, korespondencję,
sprawozdania, notatki służbowe, sporządza protokoły umowy o pracę, regulaminy pracy i wynagrodzenia.
Odpowiada za prawidłowe przyjmowanie, segregowanie
i klasyfikowanie informacji.
Praca: Technik administracji może być zatrudniony w każdej instytucji administracyjnej
i gospodarczej m.in. w: urzędach wojewódzkich, rejonowych, powiatowych i gmin, podmiotach
gospodarczych, firmach ubezpieczeniowych, bankach, urzędach skarbowych. Kierunek ten daje też dobre
przygotowanie do pracy w jakimkolwiek biurze, sekretariacie...
Wiadomości ogólne:
- Nauka trwa 2 lata, tj. 4 semestry
- Zajęcia odbywają się w systemie zaocznym i stacjonarnym
- Uzyskany tytuł: technik administracji
Rekrutacja:
- Rekrutacja bez egzaminów wstępnych
- Decyduje kolejność zgłoszeń
Wymagane dokumenty:
- Oryginał świadectwa ukończenia szkoły
średniej
- 3 zdjęcia
- Zaświadczenie lekarskie (o braku przeciwwskazań
do podjęcia nauki)
- Podanie o przyjęcie (na druku szkoły)
Możliwość rozłożenia opłaty
semestralnej na 5 rat