Logo firmy: Piocom Piotr CiesielskiPiocom Piotr Ciesielski
W ofercie firmy znajduje się m.in: - tworzenie stron www i sklep...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Level 5 Kinga SkołuckaLevel 5 Kinga Skołucka
Świadczymy szerokopojęte usługi informatyczne, zarówno dla firm j...
Logo firmy: Centrum Informatyczno - Konsultingowe Jarosław GumkowskiCentrum Informatyczno - Konsult...
Do naszych specjalności należy tworzenie: - serwisów internetowy...
Pytanie do ekspertów:

Co powinno znaleźć się na stronie internetowej małej firmy?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
To bardzo dobre pytanie. Warto się nad tym zastanowić jeszcze przed zleceniem wykonania strony internetowej, ponieważ jeżeli od początku wiemy co chcemy przekazać swoim klientom cały proces produkcyjny strony przebiega o wiele lepiej.

W brew konwenansom zawsze doradzam żeby to właśnie właściciel firmy, dział marketingu lub sprzedaży wniósł największy wkład w to co według niego powinno się znaleźć na stronie internetowej. Dlaczego? Bo strona to komunikacja, a jak wiemy komunikacji nie da się komuś zlecić, czyli wyoutsourcować. Nikt nie zna lepiej swoich klientów.

Zawsze przyda się lista inspiracji:

Dane firmy - koniecznie z NIPem, adresem i mapką dojazdu by subtelnie oddzielić się od rynku pseudo-firemek
Aktualności - są bodźcem do częstych aktualizacji
Katalog produktów - strona bez konkretów jest mało użyteczna
Galeria - szczególnie tam gdzie mamy do czynienie z wytwarzaniem lub usługami które można pokazać
Multimedia - uatrakcyjnią wizerunek firmy
Certyfikaty i dyplomy - świetny sposób na zyskanie zaufania
FAQ - zaoszczędzą czas każdemu

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.21
Oceń odpowiedź:
9/0
Odpowiedź firmy: Solith Software
Na to pytanie nie ma niestety jednej poprawnej odpowiedzi. Strona internetowa (niezależnie od tego, kto jest jej właścicielem) powinna zawierać takie informacje, które pozwolą najlepiej realizować cel stawiany tej stronie.

Jeżeli więc jest to strona firmy, której działalność bazuje na odwiedzaniu przez klientów siedziby, to dość sensowne wydaje się umieszczenie na stronie informacji o adresie, mapki dojazdu, itd. Natomiast te same informacje, nie mają już zbyt wielkiego sensu w przypadku firmy świadczącej tłumaczenia on-line (gdzie teksty do tłumaczeń przekazywane są drogą elektroniczną).

Podstawą decyzji o tym, co powinno znaleźć się na stronie jest ustalenie:
- do kogo strona jest kierowana?
- jaki jest jej cel?
- do jakiej akcji chcemy odwiedzających zachęcić?
- jakich informacji szukają osoby, do których kierujemy stronę?
- w jaki sposób osoby te będą szukać tych informacji w wyszukiwarce?

Po ustaleniu odpowiedzi na powyższe pytania, dość oczywiste będzie, co na stronie znaleźć się powinno, a czego tam umieszczać nie powinniśmy.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
0/0