Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: PrimeIT.pl Wiktor ŚnieżyńskiPrimeIT.pl Wiktor Śnieżyński
- usługi informatyczne - naprawa komputerów - naprawa i konfigu...
Logo firmy: Microton Daniel KubiczekMicroton Daniel Kubiczek
Firma Microton z siedzibą w Bielsku - Białej zajmuje się profesjo...
Logo firmy: ATOMIUM Systemy Informatyczne Tomasz GrzybATOMIUM Systemy Informatyczne T...
W ramach usług wykonywanych przez zespół naszych konsultantów na ...
Pytanie do ekspertów:

Co to jest oprogramowanie CRM?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Ixion s.c.
Aby zapanować nad kontaktami firmy z klientami stosuje się oprogramowanie CRM (ang. Costomer Relationship Managment - CRM). W małych firmach zazwyczaj jeden pracownik prowadzi kontakty z daną firmą a liczba tychże nie jest duża. W przypadku dużych firm uniezależnia się relacje z klientem od konkretnych pracowników i w tym celu stosuje się oprogramowanie CRM.

Każdy kontakt, każda sprawa jest opisywana w systemie i dzięki temu istnieje możliwość obsługi procesu przez dowolnego pracownika znającego standardowe procedury postępowania w przypadku danej sprawy.

Dzięki oprogramowaniu CRM istnieje możliwość uporządkowania relacji, śledzenia całego procesu i prowadzenia dogłębnych analiz efektywnościowych.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.04.15
Oceń odpowiedź:
3/0
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Customer Relationship Management - pozwala na: zarządzanie bazą klientów w firmie, organizację pracy z klientami i analizę kosztów/zysków z perspektywy obsługiwania konkretnych klientów. Jest to nowoczesne podejście do zarządzania i pracy z klientami, koncentrując się na ich potrzebach. Pod pojęciem CRM kryje się często sama aplikacja, której funkcje są skrojone na tego typu potrzeby.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2019.02.12
Oceń odpowiedź:
3/0
Customer Relationship Management (CRM) to nie oprogramowanie a sposób zarządzania relacjami z klientami. Można je realizować za pomocą standardowego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi lub skorzystać z dedykowanego oprogramowania wpierającego procesy z zakresu CRM. Bez względu na wybrany model implementacji wsparcia procesów CRM dobrze jest rozpocząć od analizy tych procesów tak, aby zweryfikować potrzeby odnośnie oprogramowania wspierającego i zbadać jak potencjalne oprogramowanie spełnia te potrzeby.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2018.11.21
Oceń odpowiedź:
1/0