Logo firmy: Ameco M.Chłostecki J.Dębkowski T.Kądziela Sp. j.Ameco M.Chłostecki J.Dębkowski ...
Ameco zajmuje się kompleksową obsługą firm. Począwszy od stworzen...
Logo firmy: Wikliniarstwo Andrzej BobruśWikliniarstwo Andrzej Bobruś
- kosze wiklinowe - stoły z wikliny - meble - meble ogrodowe ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Comfort-Pur Grzegorz PopiołekComfort-Pur Grzegorz Popiołek
Oferujemy szeroki zakres produktów i usług: Comfort-Pur produ...
Pytanie do ekspertów:

Czy klient, któremu zginął paragon, może skorzystać z gwarancji na meble?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Dowodem zakupu mebla jest zawsze jego dowód zakupu. W przypadku zakupu mebli systemowych w sklepach sieciowych utrata paragonu = utratą gwarancji. Natomiast trzeba jeszcze się zastanowić czy nie mamy jeszcze takich dokumentów jak KP wpłaconej zaliczki, umowy na zakup mebli, potwierdzenia odbioru czy też może potwierdzenie dokonania płatności przelewem bankowym z rachunku osobistego. Każdy z tych dokumentów powinien być pomocny w procesie reklamacyjnym.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.07.08
Oceń odpowiedź:
0/0